کد خبر: ۹۰۹۲۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

منصوری: میزان سختی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور بالا نبوده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: میزان سختی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور بالا نبوده است.
منصوری: میزان سختی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور بالا نبوده است
آفتاب‌‌نیوز :

 محسن منصوری در گفت و گویی تاکید کرد: از نقاط امیدوارکننده وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهوری این است با یکی از سرنشینان هلیکوپتر و یکی از کادر پرواز ارتباط برقرار شده است که نشان می‌دهد میزان سختی حادثه بالا نبوده است.

توضیحات مهم معاون اجرایی رئیس‌جمهور از جزییات سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور: از نکات امیدوار کننده این بوده که با یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور و کادر پرواز ارتباط برقرار شده که نشان می‌دهد میزان سختیِ حادثه خیلی بالا نبوده؛ چون دو تن از افراد در چند نوبت با ما ارتباط گرفتند.

وی افزود: با توجه به تمهیدات وزارت ارتباطات و هم‌چنین کار فنی دستگاه‌های امنیتی، محدوده حادثه تا شعاع دو کیلومتری مشخص شده و کار دنبال می‌شود. به دلیل شرایط خاص منطقه، کار مقداری کُند پیش می‌رود و هوا سرد و مه‌آلود است و دسترسی به منطقه سخت شده است.

کولیوند: وضعیت جوی شرایط تجسس را پیچیده کرد 

درحال نزدیک‌شدن به محل سانحه هستیم

 رئیس جمعیت هلال احمر: ۶۵ تیم تخصصی در حال جست‌وجو هستند. شرایط منطقه شرایط پیچیده و سخت است و امکان جست‌وجو را برای کندتر کرده است. به دلیل تاریکی شب و بارندگی که وجود دارد عملیات ما به سختی پیش برود. با تمام توان درحال جست‌وجو هستیم و تقریبا درحال نزدیک‌شدن به محلی هستیم که فکر می‌کنیم محل سانحه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین