کد خبر: ۹۰۹۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه عربستان با علی باقری

وزیر خارجه عربستان سعودی امروز در تماس تلفنی با علی باقری در پی شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران مراتب تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان را به رهبری، دولت و مردم ایران ابلاغ کرد.
گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه عربستان با علی باقری
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر خارجه عربستان سعودی امروز در تماس تلفنی با علی باقری در پی شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران مراتب تسلیت پادشاه و، ولی عهد عربستان را به رهبری، دولت و مردم ایران ابلاغ کرد.
 
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز (دوشنبه) ۳۱ اردیبهشت در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه، مراتب تسلیت پادشاه و، ولی عهد، دولت و مردم عربستان را در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر همراهانشان به رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.
 
علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن تشکر از ارسال پیام‌های تسلیت پادشاه و، ولی عهد عربستان سعودی و ابراز همدردی وزیر خارجه عربستان، به ابتکار و درایت رهبران دو کشور در احیای روابط دوجانبه و تلاش‌های مشترک شهید امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در تحکیم و توسعه مناسبات اشاره و ابراز امیدواری کرد که همکاری متقابل دو کشور دستاورد‌های مطلوبی برای امنیت و ثبات منطقه به همراه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین