کد خبر: ۹۰۸۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶

نقطه تاریک پرسپولیس در بازی های اخیر

از دست دادن موقعیت های گلزنی باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده است.
نقطه تاریک پرسپولیس در بازی های اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس مدت هاست که در تعقیب استقلال است و اختلاف امتیازی یک برای دو تیم همچنان پابرجاست. سه هفته از لیگ باقی مانده و هر دو تیم تلاش می کنند تا عنوان قهرمانی را مال خود کنند.

پرسپولیس در ۳ بازی اخیر خود بعد از حذف از جام حذفی، مقابل سپاهان به تساوی رسید و نساجی و هوادار را شکست داد تا نشان دهد نمی خواهد جنگ قهرمانی را به این زودی واگذار کند. اوسمار پرسپولیس را در نیم فصل دوم متحول کرد و نمایش های زیبای تیم او باعث شد تا پرسپولیسی ها نسبت به آینده او امیدوار باشند.

با وجود کسب نتایج قابل قبول در نیم فصل دوم، پرسپولیس ایراداتی هم دارد که سرمربی برزیلی در صورت ماندگار شدن در این تیم باید برای رفع آن ها تلاش کند. پرسپولیس فوتبال مالکانه و جذابی ارائه می کند و این تیم در هر بازی موقعیت های زیادی را خلق می کند. با این حال بی دقتی بازیکنان این تیم باعث می شود که تعداد گل های زده قرمزها نسبت به امید گل این تیم به مراتب کمتر باشد. موضوعی که باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده و آن ها به شدت نگران این هستند که فرصت سوزی ستاره های این تیم در ۳ بازی فوق العاده حساس باقی مانده تا پایان فصل یقه این تیم را بگیرد و مانع از کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس شود.

به طور مثال در بازی با هوادار پرسپولیس موقعیت های زیادی خلق کرد ولی بیشتر از دو گل نزد. از آن طرف موقعیت های زیادی هم به حریف داد و شاید اگر درخشش بیرانوند درون دروازه پرسپولیس نبود، پرسپولیس به ۳ امتیاز حساس بازی با هوادار نمی رسید. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین