کد خبر: ۱۰۶۰۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
گودرزی كارشناس سازمان هواشناسی:

دمای هوای تهران 2 تا 4 درجه خنک‌تر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گودرزی كارشناس سازمان هواشناسی، از كاهش عمومی دمای هوا كشور طی چند روز آینده خبر داد و افزود: طی چند روز آینده دمای هوای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران 3 تا 6 درجه خنک‌تر می‌شود و می‌توان گفت كه این خنكی هوا برای 4روز آینده در كل كشور به‌طور میانگین بین 2 تا 3 درجه است.

وی ادامه داد:‌ از بعدازظهر امروز رگبار، رعد و برق، وزش باد و كاهش دما در سواحل جنوبی دریای مازندران و شمال غرب كشور آغاز می‌شود و در این مدت سواحل دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از عصر امروز تا دوشنبه، بارش و وزش باد در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، از شدت بیشتری برخوردار است كه در این مدت احتمال آب گرفتگی معابر عمومی به علت بارش در استان گیلان دور از انتظار نیست. 

وی ادامه داد: شرایط حاكم بر استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران، با شدت كمتر فردا و پس فردا، استان‌های گلستان، خراسان‌شمالی و شمال ‌آذربایجان‌شرقی را فرا می‌گیرد و سیلابی‌ شدن رودخانه‌های استان گیلان دور از انتظار نیست.

این كارشناس هواشناسی، آسمان امروز تهران را صاف تا آفتابی پیش‌بینی كرد ولی از افزایش ابر و وزش باد و رگبار و رعد و برق در ارتفاعات استان تهران دربعدازظهر خبر داد.

او دمای هوای امروز تهران را حداقل 26 و حداكثر 38 درجه اعلام و پیش‌بینی كرد تهران برای فردا دمای بین 24ـ36 و پس فردا 23ـ34 را تجربه كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین