کد خبر: ۱۱۴۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱

دیشب مختارنامه سانسور نشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت رسمی سریال مختارنامه نوشت: در پی پخش صحنه هایی از واقعه جانسوز عاشورا در دقایق ابتدایی سریال مختارنامه، گروه زیادی از مخاطبان و علاقمندان این سریال طی تماس‌های تلفنی با دست اندرکاران و نیز ارسال ایمیل برای سایت مختارنامه در خصوص چند‌و‌چون این صحنه‌ها سوال کردند.

برخی نیز به تصور اینکه این صحنه‌ها از سریال مختارنامه حذف شده و سکانس‌های مربوط به عاشورا اصطلاحا «قیچی» خورده خواستار توضیح در این زمینه شدند.

به اطلاع کلیه مخاطبان سریال مختارنامه می‌رساند همانگونه که در خبر هفته گذشته نیز اعلام شد، در قسمت نهم اولین بخش از صحنه‌های کربلا در سریال مختارنامه به تصویر کشیده شده است.

در همان خبر تاکید شده بود که با توجه به این نکته که «سریال مختارنامه روایت زندگی و قیام مختار ثقفی است»، به دلیل ارتباط بخش‌هایی از زندگی این شخصیت با واقعه کربلا، کارگردان در مسیر روایت قصه اصلی خود با چند «تصویر» وارد کربلا شده و به شکل بسیار هنرمندانه‌ای به این رویداد پرداخته است.

از نظر شکل روایی داستان نیز، این تصاویر در حالی در قسمت نهم سریال پخش خواهد شد که در این مقطع از داستان، مختار به زندان افتاده و درست زمانی که او در زندان عبیدالله بن زیاد است، واقعه کربلا رخ می‌دهد. البته پخش این صحنه‌ها در ادامه سیر طبیعی قصه است و روال فعلی روایت داستان با پخش این تصاویر قطع نخواهد شد».

با تاکید مجدد بر این نکته اعلام می‌کنیم ادامه صحنه‌های کربلا در قسمت‌های آینده سریال مختارنامه به تصویر کشیده خواهد شد که پیش از پخش هر یک از این قسمت‌ها، اطلاع‌رسانی درخصوص آن صورت خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین