کد خبر: ۱۱۵۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸

بی‌هوش کردن دختر جوان و تهیه فیلم غیراخلاقی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جوان خواستگار وقتی با مخالفت خانواده دختر مورد علاقه‌اش برای ازدواج روبه‌رو شد، نقشه شیطانی را رقم زد. متهم پس از بیهوش کردن دختر جوان، او را ربود و با انتقال به خارج از شهر مورد آزار و اذیت قرار داد و فیلم غیراخلاقی تهیه شده از دختر جوان را برای دوستانش بلوتوث کرد. 

به گزارش «جام‌جم»، روزهای پایانی آبان ماه امسال مردی با حضور در اداره اطلاعات شهرستان یاسوج از خواستگار دخترش به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. 

ماموران در تحقیق از این مرد متوجه شدند که جوان خواستگار علاوه‌بر ربودن دختر مورد علاقه‌اش و آزار و اذیت وی، با تهیه فیلم غیراخلاقی از دختر جوان آن را برای برخی از دوستان خود و همسایه‌های شاکی از طریق تلفن همراه بلوتوث کرده است. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای یاسوج، ماموران اداره اطلاعات این شهرستان تحقیقات در این‌باره را آغاز کردند. 

جستجوی برای دستگیری مرد شرور 

با احضار دختر جوان برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس وی حادثه تلخی که برایش رقم خورده بود را بازگو کرد. 

با شنیدن گفته‌های دختر جوان، جستجوهای ویژه برای یافتن متهم فراری ادامه پیدا کرد تا عاقبت اوایل هفته جاری خواستگار انتقامجو وقتی خود را در خانه یکی از اقوامش مخفی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. پس از منتقل شدن متهم به اداره اطلاعات شهرستان یاسوج وی در بازجویی‌ها با اظهارات متناقض قصد فرار از مجازات را داشت که در ادامه بازجویی‌ها به جرم سیاه خود اعتراف کرد. 

اعتراف به نقشه شیطانی 

متهم در اظهاراتش گفت: چندی پیش با حضور در مهمانی خانوادگی با دختر جوان ـ شاکی ـ آشنا شدم. پس از این ملاقات ارتباط‌مان شکل گرفت. پس از مدتی تصمیم به ازدواج با وی گرفتم. دخترمورد علاقه‌ام می‌‌گفت به‌خاطر وضعیت مالی‌ام و شرایط 2 خانواده نمی‌توانیم ازدواج کنیم. 

متهم یادآور شد: دختر جوان از من می‌خواست برای همیشه او را فراموش کنم. با اصرارهای من با خانواده‌اش صحبت کرد تا به خواستگاری‌اش بروم. ولی پس از چند بار ملاقات با خانواده‌اش، آنها نیز با این وصلت مخالفت کرده و پاسخ منفی دادند. خواستگار انتقامجو افزود: چندین بار از دختر مورد علاقه‌ام خواستم تا دوباره با خانواده‌اش صحبت کند تا شاید آنها با این وصلت موافقت کنند که نپذیرفت و خواست او را فراموش کنم و دیگر برای خانواده‌اش ایجاد مزاحمت نکنم. 

انتقام خواستگار 

متهم اذعان کرد: پس از این که راهی برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام پیدا نکردم، تصمیم به انتقام از وی گرفتم. 

بنابراین روز حادثه او را که از خانه‌اش خارج شده بود، تعقیب کرده و بعد از طی مسافتی راهش را سد کرده و قصد ربودن دختر جوان را داشتم که مقاومت کرد. 

انتشار بلوتوث در شهر 

متهم اضافه کرد: در همین موقع با زدن اسپری به چهره‌اش دختر جوان را بیهوش کردم و با انداختن او به داخل خودرو از آن محل دور شدم. با انتقال وی به خارج از شهر، دختر جوان به هوش آمد و با داد و فریاد ملتمسانه می‌خواست رهایش کنم. ولی توجهی نکرده و پس از آزار و اذیت او، فیلم غیراخلاقی از وی تهیه کردم. 

متهم در ادامه گفت: پس از آن دختر مورد علاقه‌ام را در یکی از محله‌های شهر رها کرده و متواری شدم. در این مدت فیلم غیراخلاقی را از طریق تلفن همراه برای دوستانم و حتی برخی از همسایه‌های شاکی بلوتوث کردم تا با از بین رفتن آبروی خانوادگی‌شان با ازدواج من با دخترشان موافقت کنند. بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین