کد خبر: ۱۱۸۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۰

سید محمد خاتمی مهمان ویژه "حضرت والا"

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: سید محمد خاتمی شب گذشته به همراه احمد مسجد جامعی با حضور در تماشاخانه ایرانشهر به‌تماشای نمايش "حضرت والا" به کارگردانی حسين پاکدل نشست. 

به گزارش آفتاب، نمايش "حضرت والا" که اين روزها در سالن شماره یک تماشاخانه ايرانشهر روی صحنه می‌رود، شامگاه گذشته پذيرای سيد محمد خاتمی رئيس‌جمهور سابق کشورمان و تنی چند از هنرمندان و پيشکسوتان تئاتر بود. 

اين نمايش به نویسندگی و کارگردانی حسين پاکدل و با هنرمندی مهدی سلطانی، عاطفه رضوی، مهدی پاکدل، حميد ابراهيمی، داريوش موفق، مرتضی آقا حسينی، مهران امام‌بخش، حميد رضا نعيمی، محمد صادق ملکی، معصومه قاسمی‌پور، روح‌الله کمانی، پرهام دلدارو هومن خدادوست هر شب به‌جز شنبه‌ها ساعت 20:15 روی صحنه می‌رود. داستان اين نمايش که مضمونی تاريخی دارد در دوره پهلوی اول اتفاق می‌افتد. پاكدل در اين نمايش از يک سو اشاره به تاريخ دارد و همزمان به امروز می انديشد. 

هنرمندانی چون؛ داود رشیدی، پگاه آهنگرانی، گلاره عباسی، خاطره حاتمی، احترام‌السادات برومند، شبنم مقدمی، پیام دهکردی، رضا حداد، شادمهر راستین، هما روستا و رضا بابک از جمله تماشا کنندگان این اجرا بودند. در پایان اجرا، سید محمد خاتمی با کارگردان و عوامل این نمایش گفت‌وگو کرد. 

سید محمد خاتمی پس از تماشای نمایش "حضرت والا" در دفتر یادبود تماشاخانه ایرانشهر طی یادداشتی از کارگردان و عوامل این نمایش تقدیر کرد.
 
متن کامل این یادداشت در پی می‌آید:
" بسم الله الرحمن الرحیم 

هنر؛ والایی جان انسان عاشق است و پاکدل عزیز هنرمند‌ی که درد آشنایی و درک و مسئولیت را نیز در هنر خود با هم گرد آورده است و وجودش همواره منشا خیر و برکت بوده است و این وجود پایدار باد. 

"حضرت والا " نمونه خوب اندیشه و کار این عزیز. 

از ایشان و همه هنرمندان آفریننده و بزرگواری که با هنر خویش جان ایرانی را می‌نوازند تقدیر می‌شود." سید محمد خاتمی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
0
1
دوست دارم سید
آقایی مثل همیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
0
0
درود بر همه ی یاران خمینی، موسوی کروبی خاتمی هاشمی و خامنه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
0
0
درود برسه سید فاطمی : خمینی ،خامنه ائی،خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
چقدر دلم برای کلامت تنگ شده ای سید بزرگوار .درود برخاتمی.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین