کد خبر: ۱۲۳۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴
بیست و هفتمین هفته از مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان

بایرلورکوزن از سد شالکه گذشت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: بیست و هفتمین هفته از مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان با پیروزی بایرلورکوزن مقابل شالکه و استحکام جایگاه این تیم در رده دوم جدول رقابت‌ها پیگیری شد. 

هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان یکشنبه شب با برگزاری دو بازی پیگیری شد که طی آن تیم بایرلورکوزن با 2 گل از سد شالکه گذشت و جدال تیم‌های اشتوتگارت و وولفسبورگ نیز به نتیجه تساوی یک بریک انجامید. 

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه بای آره نا به مصاف شالکه رفت و در حالیکه از حمایت بیش از 30 هزار تماشاگر بهره می‌برد، توانست برتری 2 بر صفر را از آن خود کند. برای تیم لورکوزن در این بازی خانگی ارن دردیوک (19) و کریستف متزلدر (27 - گل به خودی) گلزنی کردند. 

با این پیروزی اختلاف امتیاز بایرلورکوزن با دورتموند به هفت امتیاز کاهش یافت تا همچنان شاگردان یوپ هاینکس نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین باشند. در این بازی علی کریمی، هافبک ایرانی تیم فوتبال شالکه حتی در فهرست 18 نفره این تیم نیز جایی نداشت. 

دیشب همچنین تیم فوتبال اشتوتگارت در ورزشگاه مرسدس‌بنز پذیرای وولفسبورگ بود در حالیکه از حمایت بیش از 39 هزار تماشاگر بهره می‌برد، در دقیقه 90 از شکست گریخت. در این بازی ابتدا تیم ولفسبورگ با گل دقیقه 40 گرافیته از میزبان خود پیش افتاد و با گلی که گئورگ نیدیرمایر در دقیقه 90 به ثمر رساند کار دو تیم به تساوی انجامید. 

با این تساوی وولفسبورگ 27 امتیازی شد اما نتوانست از رده هفدهم جدول جدا شود، اشتوتگارت نیز با 29 امتیاز رتبه پانزدهم جدول را در اختیار دارد. 

جدول رده‌بندی:
1- بروسیا دورتموند 62 امتیاز
2- بایرلورکوزن 55 امتیاز
3- هانوفر 50 امتیاز
4- بایرن مونیخ 48 امتیاز

16- سنت پائولی 28 امتیاز
17- ولفسبورگ 27 امتیاز
18- مونشن گلادباخ 23 امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین