کد خبر: ۱۲۳۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷
سایت حامی مشایی: برنامه‌ریزی برای حذف مشایی در سال ۱۳۹۰

معاون دفتر رئیس‌جمهوری مخالفان مشایی را به افشاگری تهدید کرد

صرف "بودجه مقابله با جنگ نرم" برای رویارویی با احمدی‌نژاد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدجعفر بهداد معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری، برخی منتقدان دولت را به صرف "بودجه مقابله با جنگ نرم" برای رویارویی با رئیس‌جمهوری و رئیس دفتر او متهم کرد و گفت که اگر اسناد این موضوع منتشر شود، هویت این منتقدان روشن خواهد شد.

بهداد روز ۹ فروردین (۲۹ مارس) در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا، ضمن انتقاد از انتشار برخی اخبار در مورد اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد، تاکید کرد که گروهی از منتشر کنندگان چنین اخباری "به بهانه مقابله با جنگ نرم دشمن، تقاضای بودجه‌های چند میلیاردی کرده‌اند و با پیگیری شخص آقای مشایی و دستور مساعد دکتر احمدی‌نژاد به این بودجه‌ها دست یافته‌اند".

همزمان با اظهارات محمد جعفر بهداد، سایت "محرمانه‌نیوز" حامی اسفندیار رحیم‌مشایی، با تاکید بر اینکه "احمدی‌نژاد معیار اصلی اصول‌گرایی است"، توصیه کرد که در سال ۱۳۹۰، "نیروهای اصیل اصول‌گرایی دست به یک تصفیه و پالایش عمیق و حجامت جریان اصول‌گرایی بزنند و اصول‌گرایی را با معیار و شاخص احمدی‌نژاد مورد بازیابی قرار دهند".

همین سایت، 3 روز پیشتر نیز با بیان آنکه زمان بیان "برخی ناگفته‌ها" علیه منتقدان دولت در جناح اصول‌گرا فرا رسیده، به این منتقدان هشدار داد که "در افتادن" با احمدی‌نژاد باعث "نابودی" آنان خواهد شد.

این رسانه حامی دولت با اشاره با مقابله محمود احمدی‌نژاد با اصلاح‌طلبان، تاکید کرد که آقای احمدی‌نژاد "جریان مدعی خط امام... را به نابودی کشاند و از اصلاحات چیزی باقی نگذاشت" و افزود: "حالا نوبت به جریان مدعی خط امام حاضر - دقت کنید: مدعی! - رسیده است."

این سایت با ذکر اینکه اصول‌گرایان منتقد دولت نیز باید مانند اصلاح‌طلبان "به فکر رفتن باشند" نوشت: "این جریان که جزو سهم خواهان دولت بوده و هست بوی خطر را احساس کرده و در صدد است قبل از نابودی به هر شکل ممکن احمدی‌نژاد را کنار بزند؛ اما آینده محتوم این جماعت از قبل رقم خورده است."

برنامه‌ریزی برای حذف مشایی در سال ۱۳۹۰

در یک "افشاگری" جداگانه، سایت محرمانه‌نیوز دو روز پیش به ذکر حروف اول نام و نام خانوادگی تعدادی از مسئولان و  برخی از رسانه‌ای پرداخت که مدعی است در ۲۷ اسفند ماه، در جلسه "اتاق فکر تخریب مشایی" شرکت کرده و برای "حذف وی از صحنه سیاسی" در سال ۱۳۹۰ برنامه ریزی کرده‌اند.

محرمانه‌نیوز پیش از آن نیز با اشاره به انتقادات تند مهدی طائب علیه رحیم‌مشایی، هشدار داده بود که "تمامی این توهین‌های خجالت‌آور بی‌پاسخ نمی‌ماند".

همین سایت در واکنش به انتقادات احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد علیه اسفندیار رحیم‌مشایی، خطاب به وی نوشت: "احمدی‌نژاد وامدار هیچ گروه و جریانی نیست و با هیچ‌کس حتی شما پیمان اخوت نبسته است."

محمد جعفر بهداد در گفت‌وگوی تازه خود با ایرنا، ضمن ابراز بی‌اطلاعی از "ادعای حمایت رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از راه‌اندازی برخی احزاب" تصریح کرده است: "اگر این خبر درست باشد، عده‌ای که نسبت به آن ابراز نگرانی کرده‌اند باید اعلام کنند که دقیقا از چه چیزی نگران هستند."

وی افزوده است: "برخی که به فعالیت‌ها و تحرکات محفلی عادت کرده‌اند به طور طبیعی با فعالیت‌های سازمان یافته و قانونی در حوزه سیاسی مخالفند و از اینکه با سازمان یافته شدن فعالیت رقبا دست آنها به عنوان عناصر محفلی و باندی عیان خواهد شد نگران و بیمناک هستند."

اظهارات بهداد، واکنشی به انتشار اظهارات حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در مجلس و عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در سایت خبرآنلاین محسوب می‌شود که اخیرا گفته است هفت حزب که "به نظر می‌رسد از سوی آقای مشایی حمایت می‌شوند" از این کمیسیون درخواست مجوز فعالیت کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
0
0
سوتی های شما چه ربطی به مخالفان دارد؟!! البته بدجوری تودل اصلاح‌طلبان جا داری...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین