کد خبر: ۱۲۸۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲

تكذیب گفته احمدی‌نژاد درباره كاهش آرا وی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعد از روابط عمومی سپاه و دفتر رهبری، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری هم به بخشی از اظهارات امام جمعه كاشان واكنش نشان داد.

برخی روحانیون مشهور اصول‌گرا از احمدی نژاد نقل كرده بودند كه حمایت رهبری، باعث كاهش رای وی شده است. 

در این اطلاعیه آمده است:

در پی تحركات یک جریان سیاسی – رسانه‌ای علیه دولت خدمتگزار و ایراد اتهاماتی از قبیل ارتباطات رازآلود، فساد سیاسی، اقتصادی و اعتقادی، سازماندهی فعالیت‌های انتخاباتی و بسیاری دیگر از مطالب موهن و تأسف‌برانگیز، اخیراً سخنان دروغی درباره تأثیر برخی از بزرگان كشور در كاهش آرای رییس‌جمهور محترم را به ایشان نسبت داده‌اند.

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست‌جمهوری ضمن تكذیب این مطالب بی‌اساس منتشره، پیگرد حقوقی عوامل تولید و انتشار گزارش‌های دروغ، داستان‌سرایی‌های تخریبی علیه دولت و شخص رییس‌جمهور را وظیفه خود می‌داند.

به نظر می‌رسد عده‌ای برای چنگ‌اندازی به قدرت، همه مرزهای اعتقادی و اخلاقی را زیر پا می‌گذارند و با جعل خبر، تهمت، افترا و دروغ‌پردازی به فهم و شخصیت ملت توهین می‌نمایند. در چنین فضایی كه جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار با تمام توان در عرصه آبادانی و سازندگی كشور در داخل و مقابله با قدرت‌طلبی‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب در خارج از كشور در حال كار و تلاش بی‌وقفه است، این‌گونه اقدامات مفسده‌انگیز مخالف مصالح كشور و نظام و مستوجب مجازات قانونی به‌حساب می‌آید.

این مركز از همه رسانه‌ها انتظار دارد از نقل قول اخبار جعلی و نادرست كه با هدف نشر اكاذیب و به منظور تشویش اذهان عمومی و تخریب چهره خدمتگزاران كشور صورت می‌گیرد، به‌طور جدی اجتناب نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین