کد خبر: ۱۳۳۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
‌تجديدبيعت اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل

احمدی‌نژاد: دولت در مقابل فشار زیاد‌ه‌خواهان کوتاه نمی‌آید

حضور مشايی در كنار احمدی‌نژاد پس از غيبت 113 روزه
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه اندیشه شهیدان رجایی و باهنر برگرفته از الگوی رفتاری امام خمینی‌(ره) است، افزود: دولت از این آرمان‌ها تبعیت می‌کند و به هیچ‌وجه در مقابل فشار زیاد‌خواهان کوتاه نخواهد آمد و این راه الهی را ادامه خواهد داد. 

احمدی‌نژاد صبح امروز و در چهارمین روز از هفته دولت در حرم حضرت امام حضور یافته بود طی سخنانی با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: راه امام یک مکتب کامل برای زندگی سعادتمند است چرا که دارای یک نظام فکری، رفتاری و برنامه‌ای است. 

وی به ویژگی‌‌های راه امام خمینی‌(ره) اشاره کرد و افزود: ایمان به خدا، مردمی بودن، ایستادگی بر اصول و ارزش‌های الهی، صداقت در تصمیم‌گیری و اجرا از اصول و معیارهای مکتب امام خمینی است. 

احمدی‌نژاد گفت: امام خمینی نیز بارها بر این مورد تاکید کرده بودند که رمز سعادت جامعه بشری کار برای خداست. 

وی ادامه داد: همه مشکلات موجود در جهان به خاطر عدول از این اصول و ارزش‌هاست. چرا که اگر کار برای خدا باشد سختی و خستگی به هیچ‌وجه معنا ندارد. 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کار برای خداوند رها شدن از ملکوت و بریدن از دلبستگی‌های دنیوی است، افزود: شهیدان رجایی و باهنر شاگردان برجسته مکتب امام بودند که کار برای خدا را در عمل نشان دادند. 

احمدی‌نژاد افزود: در آن دوران هجمه به شهید رجایی و باهنر نیز بی‌سابقه بود اما به دلیل اینکه تنها به کار برای خداوند می اندیشیدند و از مکتب امام پیروی می‌کردند تا جایی که قدم‌های پاکشان ذره ذره سوخت یک لحظه هم از خدمت به مردم و مقابله با خودپرستان عقب‌نشینی نکردند و در مقابل زیاده‌خواهان و پر‌رو‌ها کوتاه نیامدند. 

وی به اندیشه شهیدان رجایی و باهنر اشاره و تصریح کرد: در اندیشه این شهیدان الگوی خدمت‌گزاری برگرفته از راه امام خمینی‌(ره) است و امروز هم دولت بر این آرمان‌ها پافشاری می‌کند و با آنها تجدید بیعت دوباره می‌بندد. 

به گزارش مهر، وی در خصوص ویژگی‌های این اندیشه گفت: حرکت در مسیر خدمت به مردم کوتاه نیامدن در مقابل فشار زیاده‌خواهان از مهمترین آرمان‌های دولت است.

حضور مشايی در كنار احمدی‌نژاد پس از غيبت 113 روزه 

اسفنديار رحيم‌مشايی پس از غيبت حدود 113 روزه، امروز احمدی‌نژاد را در مراسم تجديد پيمان هيأت دولت با آرمان‌های امام راحل همراهی كرد. 

اسفنديار رحيم‌مشايی رئيس دفتر رئيس‌جمهوری كه طی چند ماه گذشته از حضور در جلسات هيأت دولت و همراهی احمدی‌نژاد در مراسمات مختلف خودداری می‌كرد، امروز سه‌شنبه در مراسم تجديد پيمان اعضای هيأت دولت با آرمان‌های امام راحل حضور يافت. 

به گزارش فارس، اسفنديار رحيم‌مشايی ‌حدود 4 ماه بود كه در هيچ‌يک از جلسات هيأت دولت و يا برنامه‌های مختلف دولت و احمدی‌نژاد ديده نشده بود. 

ماه گذشته نيز مركز اطلاع‌رسانی و تبليغات دفتر رئيس‌جمهوری در اطلاعيه‌ای اعلام كرده بود كه رحيم‌مشايی بيش از 100 روز ‌هيچ‌گونه برنامه سخنرانی نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین