کد خبر: ۱۳۳۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۱

شرایط حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات از منظر اصول‌گریان به روایت معاون احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با بیان اینکه طیف‌های مختلف سیاسی باید در راستای حفظ خط اصیل انقلاب و امام گام بردارند، گفت: از منظر اصول‌گرایان، اصلاح‌طلبان زمانی می‌توانند در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فعالیت کنند که از فتنه 88 تبری جویند.

به گزارش آفتاب، سید محمد رضا میر‌تاج‌الدینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران درخصوص فعالیت سیاسی اصلا‌ح‌طلبان گفت: عملکرد همراه با نقض قانون اصلاح‌طلبان، بعد از انتخابات 88 و همسویی با جریانات ضدانقلابی و بیگانه، حضور مجدد آنان درصحنه‌ی سیاسی کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است.

میرتاج‌الدینی افزود:‌ از منظر اصول‌گرایان که مهمترین طیف و جریان سیاسی قالب در کشور هستند، اصلاح‌طلبان تنها زمانی می‌توانند در انتخابات و فعالیت‌های سیاسی جامعه شرکت کنند که مواضع خود را صریــحاً از فتنه 88 و سران آن‌، اعلام کرده باشند‌.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: حضور اصلاح‌طلبان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی کشور فقط برای طیفی از اصلاح‌طلبان قابل قبول است که پایبندی خود به اصول و آرمان‌های امام و ولایت را ثابت کرده‌اند؛ در غیر این صورت اصلاح‌طلبان فاقد صلاحیت لازم برای حضور در انتخابات هستند.

میرتاج‌الدینی اذعان داشت: جریانات و طیف‌های سیاسی بایستی در راستای حفظ خط اصیل امام و انقلاب و دور شدن از جریانات انحرافی و در راستای حرکت در مسیر رهنمودهای ولایت گام بردارند‌، که به حمد خدا این امر در دولت نهم و دهم به خوبی تحقق یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین