کد خبر: ۱۳۶۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۹

امام جمعه همدان: زنان اروپا خواستار زندگی در کشوری مذهبی هستند‌

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه همدان گفت: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از زنان اروپایی به دلیل شرایط حاکم در کشورشان، تمایل دارند در یک کشور مذهبی زندگی کنند. 

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی‌ ظهر امروز در همایش استانی دختران ولایت‌مدار در همدان ضمن تبریک ولادت حصرت معصومه(س) اظهار کرد: احترام به دختران امروز احترام به مادران فردا است و اسلام در این‌باره به خوبی شخصیت زن را مورد بررسی و احترام قرار داده است.

وی افزود: دختران ایران اسلامی باید قدر حجاب و عفاف خود را دانسته و از فرهنگ غرب تبعیت نکنند چرا که تنها رعایت حجاب و عفاف مایه سعادت دختران و زنان خواهد بود.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: عقیده، پاکی، حجاب و نماز حضرت فاطمه معصومه(س) می‌تواند الگوی خوبی برای دختران مسلمان ایرانی باشد تا بتوانند در آینده فرزندان خوبی را تربیت و تحویل جامعه دهند.

وی بیان کرد: دشمن در کمین است تا با از بین بردن عفاف و حجاب دختران ایران هویت آنها را گرفته و فرهنگ متعالی کشور را لکه‌دار کند.

محمدی تصریح کرد: طبق نظرسنجی صورت گرفته از زنان اروپایی این نتایج حاصل شد که 50 درصد از زنان کشور ایتالیا، 70 درصد زنان کشور فرانسه و 45 درصد از زنان کشور آلمان از شرایط جنسی حاکم بر کشور خود ناراضی هستند و تمایل دارند در یک کشور مذهبی زندگی کنند.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز گفت: خدای بزرگ در هنگام تقسیم عقل و غریزه عقل را در اختیار ملائکه و غریزه را در اختیار حیوانات قرار داد و در هنگام خلقت انسان او را اشرف مخلوقات قرار داد و از غریزه و عقل هر دو را به او بخشید.

محمدرضا رجبی بیان کرد: اگر انسان به ورطه خطا و گناه کشیده شود، از منطق الهی خود دور شده و حتی بر مبنای آیات الهی در قرآن کریم حتی از حیوانات نیز مقام کمتری دارد.

وی اذعان کرد: در اسلام فلسفه خلقت عبادت است و به همین دلیل ما خداوند را بالاتر از همه چیز در عالم خلقت می‌دانیم اما امروز غرب در تلاش است تا برای این تفکر ارزشمند که نجات‌دهنده بشری است تفکر اومانیسم را مطرح کند.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: در این تفکر انسان با مرگ تمام شده و حیات دیگری را ندارد در حالی که ما در تعالیم اسلام به این مطلب ایمان داریم که زندگی دنیوی آغازی برای زندگی اخروی است.

وی تصریح کرد: دشمنان در ادامه این تفکرات، تفکر لیبرالیسم و به دنبال آن فمینیسم را وارد افکار عمومی کرده و تلاش کردند تا زن را به جایگاه مرد برسانند در حالی که اسلام زن را در جایگاه خودش مورد ستایش قرار داده است.

رجبی اظهار کرد: بنابراین باید تلاش کنیم تا فریب شیاطین غرب و شرق را نخورده و اسلام ناب محمدی(ص) را حفظ و اشاعه دهیم.

وی در پایان خواهران محجبه را جزو خواص جامعه عنوان کرد و گفت: خواهران باید در حفظ تقوا، حجاب و دین خود تلاش مضاعف کرده و بر اصول دینی خود پایدار باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین