کد خبر: ۱۳۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۳:۲۳
پس از منتفي شدن انتقال مهاجم سپاهان به بن ياس؛

خطيبي از آخر هفته با سپاهان تمرين مي کند

آفتاب‌‌نیوز : مسئولان باشگاه بن ياس از محمدرضا ساکت خواستند تا مبلغ پيشنهادي خود را براي انتقال خطيبي کاهش دهد ولي اين موضوع مورد موافقت مديرعامل سپاهان قرار نگرفت تا حضور مهاجم سپاهان در بن ياس منتفي شود.
اين موضوع در حالي اتفاق افتاد که برند کراس سرمربي بن ياس از مسئولان اين باشگاه خواسته بود تا تحت هر شرايطي خطيبي را به خدمت بگيرند ولي مديرعامل بن ياس با مبلغ پيشنهادي سپاهان موافقت نکرد تا خطيبي به ايران باز گردد.
طي چند روز گذشته نيز اين بحث مطرح شد که قرار است طرفين دوباره مذاکراتي، با يکديگر داشته باشند ولي طبق گفته عباس رمضاني سرپرست سپاهان پيوستن خطيبي به بن ياس کاملا منتفي شده و اين مهاجم فصل جاري هم در سپاهان بازي خواهد کرد.
رمضاني در اين خصوص به ايپنا گفت: در انتقال خطيبي دو باشگاه سپاهان و بن ياس با يکديگر به توافق نرسيدند و اين مهاجم چهارشنبه هفته گذشته به ايران بازگشت. خطيبي در حال حاضر فقط به سپاهان فکر مي کند و در ادامه رقابت هاي ليگ برتر اين تيم را همراهي خواهد کرد.
سرپرست سپاهان تاکيد کرد: خطيبي پس از بازگشت به ايران با اجازه کادر فني تيم يک هفته مرخصي گرفته تا با آمادگي کامل در تمرينات شرکت کند. او آخر اين هفته به جمع ما اضافه خواهد شد تا پا به پاي ديگر بازيکنان تيم تمرين کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین