کد خبر: ۱۵۰۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴

شرایط فروش اموال منقول و غیرمنقول توسط سازمان اموال تملیکی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام شرایط فروش اموال منقول و غیر منقول توسط این سازمان گفت: فروش اموال غیرمنقول توسط مراجع قضایی به سازمان اعلام می‌شود و رسیدگی‌های حقوقی دارد. 

اردشیر محمدی در گفت‌وگو با مهر در مورد فروش اموال منقول و غیرمنقول توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: قانون برای فروش اموال توسط سازمان حداکثر یکسال در نظر گرفته است که این مدت زمان قابل تمدید است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان سعی می کند که اموال منقول را پس از اعلام گمرک بلافاصله به فروش برساند و مزایده آن را برگزار کند، تصریح کرد: سازمان سعی می کند که در اولین مزایده این کالا را بفروشد.

وی با اشاره به اینکه فروش اموال غیرمنقول تا حدودی متفاوت از روند فروش اموال منقول است، عنوان کرد: با توجه به اینکه فروش اموال غیرمنقول توسط مراجع قضایی به سازمان اعلام می شود و رسیدگی های حقوقی دارد و در عین حال پرونده مربوطه نیاز به آماده شدن دارد، بنابراین پیگیری های حقوقی مدت زمانی را به خود اختصاص می دهد و زمان برگزاری مزایده را طولانی تر می کند.

محمدی خاطرنشان کرد: با این وجود چنانچه از نظر حقوقی تمام اقدامات لازم به اتمام برسد و اموال غیر منقول آماده فروش شود، سازمان سعی می کند که در اولین مزایده آن را بفروش برساند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه سازمان سالیانه 11 مزایده را برگزار می کند، عنوان کرد: پیش بینی می شود که میزان فروش اموال توسط سازمان در اسفندماه سال 90 به مرز 20 میلیارد تومان برسد که بالاترین رقم فروش را به خود اختصاص خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
2
اموال فروخته شده مردم لااقل پول مازادش سریعتر بحسابشون واریز کنید چرا که زندگی ودارایی فرد گرفته شده وامید وزندگی را ازش گرفتین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین