کد خبر: ۱۵۳۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

طراحی خودرو بادی توسط یک کشاورز +عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کشور چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان پر از انسانهایی است خلاق که معمولا با کمترین امکانات اختراعات بسیار جالبی را معرفی می کنند. "تانگ زنپینگ" کشاورز چینی که در شهر پکن زندگی می کند پس از طی مدت زمان 3 ماه توانسته است یک اتومبیل جالب که با نیروی باد کار می کند بسازد.

این خودروی الکترونیکی علاوه بر ژنراتور الکترونیکی ، از یک توربین بادی که در جلوی آن نصب شده و همچنین دو پنل خورشیدی در پشت خودرو برای تولید انرژی استفاده می کند. آقای تانگ ادعاء کرده است که موتور الکترونیکی که او بر روی خودروی خود سوار کرده است از بسیاری از موتورهای الکترونیکی که امروزه بر روی بسیاری از خودروهای برقی نصب شده است قوی تر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،به هیچ وجه گول ظاهر ساده و به نوعی قدیمی و ابتدایی این خودرو را نخورید. این اتومبیل می تواند با سرعت نهایی 140 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و از نظر برد بر سایر خودروهای برقی موجود برتری دارد. این گونه که سازنده این خودرو ادعا کرده است این خودرو به وسیله باله هایی که در پشت آن نصب شده است از حرکت بهتر و موثرتری برخوردار بوده و هر دو یا سه روز یک بار به شارژ نیاز دارد.

{$old_album_153589}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین