کد خبر: ۱۵۴۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲

ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره آخرین اخبار نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال بیش از ۱۳ رادیو در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند که به همراه ۵ شبکه تلویزیونی جانمایی شده‌اند و در فضای مصلا به اطلاع‌رسانی این رخداد بزرگ فرهنگی می‌پردازند.

به گفته مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امروز جلسه هماهنگی با حضور نماینده‌های این رسانه‌ها را خواهیم داشت که غرفه‌ها را تحویل دهیم، تا از فردا بتوانند تجهیزات خود را برای آماده‌سازی غرفه‌ها در غرفه خود نصب کنند.

جعفری ابراز داشت: تمام غرفه‌ها به ناشران تحویل داده شده است تا اسباب و لوازم خود را در غرفه مستقر کنند و در حال حاضر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) انبوهی از کتاب و حضور ناشران را شاهدیم.

وی درباره ساعت آغاز بکار نمایشگاه کتاب عنوان کرد: روز ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد و از ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح مصلای به روی علاقه‌مندان به کتاب گشوده خواهد شد.

به گفته این مقام آگاه، ساعت بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ خواهد بود؛ البته برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه پیش‌بینی یک ساعت افزایش را داریم، اما هنوز اعلام نشده است؛ اگر این مهم فردا در شورای سیاستگذاری مصوب شود زمان بازدید از نمایشگاه طی روزهای ۵شنبه و جمعه با تمدید مواجه خواهد بود.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی و اینترنت نمایشگاه کتاب فعال شده است بیان کرد: اینترنت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا عصر امروز راه‌اندازی خواهد شد، تا در نمایشگاه بیست و پنجم کتاب تهران اصحاب رسانه بتوانند با استفاده از اینترنت پر سرعت به ارسال خبر بپردازند.

به گزارش فارس،جعفری خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضای نمایشگاه با اینترنت، پوستر‌ها و بنرهای تبلیغی، ترویجی، مناسبتی و اطلاع‌رسانی آذین‌بندی می‌شود؛ یعنی روابط عمومی نمایشگاه کتاب فعالیت خود را از دو روز پیش با چاپ بنر‌ها و اطلاع‌رسانی خود را در سطح شهر تهران آغاز کرده تا آماده برپایی این جشن با شکوه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین