کد خبر: ۱۵۴۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۴

بانک تات منحل شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با لغو مجوز از سوی شورای پول و اعتبار به دلیل انجام تخلفات عدیده و طی نکردن مسیر قانونی تاسیس، بانک تات منحل شد.

پیش از این برخی مسئولان بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار از بررسی لغو مجوز فعالیت بانک "تات" و ادغام آن با دو مؤسسه مالی و اعتباری خبر داه بودند که با لغو مجوز فعالیت از سوی شورای پول و اعتبار این بانک رسما منحل شد.

بر اساس این گزارش، احتمالاً بانک مذکور با دو مؤسسه مالی و اعتباری پیشگامان و صالحین ادغام و در نهایت بانک بزرگ‌تری را تشکیل خواهد داد.

برخی گزارش‌ها از عنوان بانک "مردم" برای این بانک تازه تاسیس و ادغامی حکایت دارد.

بنابراین گزارش، با توجه به ادغام این بانک با دو مؤسسه مالی و اعتباری دیگر، سهامداران و افرادی که در این بانک و مؤسسات سپرده‌گذاری کرده‌اند، عملا سپرده‌های آنها به بانک بزرگ‌تری منتقل خواهد شد و لذا جای نگرانی وجود ندارد.

پیش از این عزت‌الله یوسفیان ملا با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مجوز یکی از بانک‌های خصوصی لغو خواهد شد، اظهار داشت: هیئتی در این ستاد وجود دارد که به تخلفات رسیدگی می‌کند و مقرر شد تمام بانک‌هایی که مسیر قانونی تاسیس را طی نکرده‌اند مجوز فعالیت آن لغو شود.

به گزارش فارس،وی در پاسخ به این سوال که آیا بانک مورد نظر متخلف بوده گفت: این بانک قطعاً مسیر قانونی برای دریافت مجوز فعالیت را طی نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Sweden
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
این رو تمامی اقشار اقتصادی از مغازه دار و بنکدار و فروشنده و تولید کننده میدانستند که صاحبان بانک تات ....
اما حالا بعد از 5 یا شش ماه گفتنش و بر ملا کردنش خبرش در کنار خبر های دیگری مثل کلاه ایمنی با کیسه هوا و تصادف اتوبان قزوین و . . .
متاسفم که از رسانه هایی همچون شما نیز چگونه استفاده میشود تا یک دزدی بزرگ و چند هزار میلیاردی را به مردم به آرامی انگار اتفاقی نیافتاده را پخش کنید.
نه از استعفا نه از نحوه دستگیری صاحبان و هیچ چیز دیگر.
از رسانه های غربی حد اقل این یک چیز را یاد بگیرید که صنف خبرنگار در حکم چشم و گوش و عقل مردم آن جامعه هستند.
وقتی شما براحتی میگذرید ما دستمان به کی بند است؟
فقط خدا و خدا.
نه رئیس مجلس نه وزیر اقتصاد نه رئیس جمهور نه رئیس سازمان بازرسی نه بانک مرکزی نه . . .
فقط خدا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
تكليف سپرده گذار چي مي شه؟ آيا اول بايد مجوز بانك داده بشه بعدش شرايط بررسي بشه؟ چرا نام بانك تات در سايت بانك مركزي به عنوان بانك داراي مجوز درج شده؟ مگر بهمني نگفت كه براي چك كردن بانك ها به مجوزشان در سايت بانك مركزي رجوع كنيد با اين وضعيت حالا به كجا رجوع كنيم؟ آيا بايد از مردمي كه سپرده هايشان را بجاي دلالي سكه و طلا و ارز و... با اين تورم 80 درصدي در بانك گذاشتن اينجور حمايت بشه؟ فكر نمي كنيد اين اعلام باعث خروج سرمايه از بانك ها و موسسات مالي اعتباري مي شه و در نهايت تورم لجام گسيخته رو تشديد مي كنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
بابا جان گند زدید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین