کد خبر: ۱۵۵۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷

واکنش کوچک‌زاده به یک خبر: تفاله، شارلاتان، فاسد، دروغپرداز، هتاک و ..!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی انتشار خبر "فحاشی و معرکه گیری کوچک زاده در رستوران مجلس! " راجع به ماجرای جدید مهدی کوچک زاده در مجلس که بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه ها داشت، این نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی که دقیقاً با ادب و ادبیاتش همخوانی دارد، به خبر مذکور واکنش داد و در مطلبی با عنوان "هتاکی تفاله‌های اصلاح طلبان!" در وبلاگش نوشت:

«نفوذی های عرصه خبر و خبرنگاری و رسانه که سالها قبل رهبر فرزانه انقلاب با رو کردن دست آنها رویه منحوسشان را "شارلاتانیزم رسانه ای " نامید، با ساخته و پرداخته نمودن داستانی سراپا دروغ در غذا خوری مجلس و انعکاس آن در سایت ها و خبرگزاریهایشان و درج نظرات هتاکانه و توهین آمیز ذیل آنها (علیرغم ادعای ادب و تنفر از هتاکی!) نسبت هایی را به اینجانب داده اند که گرچه قابلیت تعقیب قضایی دارد ولی من تلف کردن وقت گرانبهای خدمتگزاری به مردمی که علیرغم خواست این دروغپردازان به شیوه یهود، به اینجانب رای دادند ،برای شکایت از این رسوایان را عاقلانه نمیدانم و به مصداق جواب ابلهان خاموشی است از کنار آن می گذرم.

ضمن آنکه به این بی بهرگان از هوش سیاسی یادآور می شوم که به تقدیر و خواست الهی بخشی از محبت رای دهندگان به اینجانب به خاطر فحاشی ها و هتاکی های امثال علی مطهری و نماینده ای که وظیفه دلالی وارد کنندگان خودرو را در مجلس برعهده داشت و . . .دروغپردازیهای شما و همپالکی هایتان بوده است که درس دروغگویی و هتاکی را در مکتب اصلاح طلبان رسوایی چون قوچانی و جمشیدی آموخته اید.

البته هر عاقلی همین مطلب دروغ که سایت فاسد و دروغپرداز عصر ایران اول ساخته و منتشر نموده و بعد از آن فرارو و تابناک و دهها سایت یاوه سرای دیگر آنرا منتشر نمودند را با دقت بخواند چندین دروغ و داستانسرایی و نیز بغض و کینه نسبت به اینجانب را در آن ملاحظه می کند.

نکته دیگر اینکه سایت جهان نیوز متعلق به جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که دبیرکلی آن بر عهده علیرضا زاکانی است نیز همین دروغ را با کامنت های توهین آمیز منتشر نموده و بعد از انتشار، خبرنگار آن با اینجانب تماس گرفت تا به قول خودش در این مورد مطلب تکمیلی را کار کند!! معلوم نیست در کدام دین و آیینی جواز داده شده تا دروغ حاوی توهین و هتاکی نسبت به فردی را منتشر سازند و بعد انتظار داشته باشند فرد اهانت شده در مصاحبه ای تکمیلی از خود دفاع کند!!!! برای روشن شدن میزان پای بندی سایت جمعیت رهپویان به دروغ نگفتن! اعلام می دارم عین مکالمه تلفنی خبرنگار این سایت که در پوشش تدین و دفاع از ارزشها همان راهی را می رود که از خدا بی خبران بی دین در عرصه خبر و رسانه طی می کنند ضبط شده و در اختیار اینجانب است!

در خاتمه اعلام می دارم، از آنجا که این بگو مگوها و درگیری ها را به حال اهداف مقدسی که از نمایندگی مردم دارم مضر می دانم از این پس به هر ادعایی که علیه اینجانب منتشر شود یک جمله بیشتر عرضه نمی دارم و آن اینست که "هرکس تهمتی را به اینجانب روا دارد در صورتیکه صوت آن را منتشر نکند خود مستحق همه آن چیزی است که بیان داشته " ! همان مطلبی که در مجلس هفتم در پاسخ هتاکی ها و دروغپردازیهای روزنامه های باصطلاح اصلاح طلب شرق و اعتماد و اعتماد ملی و . . . بیان داشتم. و حساب را به روز قیامت وا می گذارم.»

پاسخ عصرایران به کوچک زاده

1 - در کشوری که دروغگویی برخی سیاستمداران مدعی ارزشگرایی ، قبح خود را از دست داده، تعجبی ندارد که یک نماینده مجلس، در روز روشن و در حضور حدود یکصد نفر با یک خبرنگار درگیر شود و الفاظ رکیک به کار ببرد و بعد هم با کمال آرامش، زیر همه چیز بزند و کل ماجرا را انکار کند و بگوید که داستان ساخته‌اند!

به فرض که سخنان " کی بود کی بود من نبودم" آقای کوچک زاده را چند نفر از خوانندگان وبلاگش باور کنند ، ایشان چگونه در صحن و راهروهای مجلس می خواهد در چشم شاهدان ماجرا نگاه کند و از تکذیب آنچه آنان به چشم دیده اند و به گوش شنیده اند ، شرمگین نباشد؟!

2 - افرادی چون کوچک زاده ، هر گاه کم می آورند ، به جای پذیرش خطا یا سکوت ، فوراً دست به هزینه کردن از رهبر انقلاب می زنند و از آن مقام مایه می گذارند تا مشخص کنند که رهبری را نه برای اطاعت از توصیه های ایشان به اخلاق مداری و قانونمندی که برای پنهان شدن در پشت ایشان و هزینه کرد از آن مقام می خواهند و ولایتمداری شان ، چیزی جز کاسبکاری نیست کما این که کوچک زاده ، در یادداشت فوق نیز ، از همان ابتدا ، از رهبری مایه گذاشته است.

3 - کوچک زاده خوب می داند که در رستوران مجلس چه دسته گلی به آب داده که این گونه از در نطق و خطابه برآمده که "من وقت خدمتگزاری را برای شکایت از سایت های منتشر کننده خبر تلف نمی کنم"!
ایشان اگر ریگی به کفش ندارد و به قول خودش آنچه منتشر شده "سراپا دروغ" است ، حتماً شکایت کند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. چهره ایشان در محکمه ، هنگام تماشای فیلم ضبط شده از ماجرا ، حتماً دیدنی خواهد بود و معلوم خواهد شد "فاسد" و دروغ پرداز" عصرایران است یا این نماینده مدعی و همیشه طلبکار و البته بسیار مؤدب!

4 - هتاکی های کوچک زاده ، نه تنها معطوف به رسانه هاست ، بلکه نمایندگان مجلس نیز رفتار او در امان نیستند و اساساً این گونه رفتارها ، بیش و پیش از هر چیز وهن نمایندگی و شأن مجلس است و جا دارد خود مجلسی ها ، برای حفط حرمت و حریم خودشان هم که شده ، این بداخلاقی ها را مهار کنند که گفته اند حفظ حرمت امامزاده با متولی آن است.

5 - خوشحالیم که آقای کوچک زاده اقرار دارد که به قیامت معتقد است و این گونه رفتار می کند و الا اگر به روز جزا ایمان نداشت ، خدا می داند چه رفتاری از او سر می‌زد؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
0
0
باز هم کوچک زاده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
0
0
بابا افتاب جان مادرت قداست این سایتو با اوردن .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
1
0
....کوچک زاده امثال علی مطهری خودشون هم هیچی نباشن باز سایه اسم پدرشون تا 10 تا نسل بعد هم رو سر مردم سنگینی میکنه .میشه یک خورده از اصالتت بگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
1
2
مقصرايشان نيستند.تقصيربرگردن اناني است كه به اين نوع جماعت وگروه راي مي دهندتادرمجلس بنشينند .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
0
0
رفتار.......را دارد ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
0
0
مقداری تعادل .... هم چیزخوبیه برای کوچک زاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
0
1
حالا باز خدا را شکر ا این اقا کوچک زاده هستند. اگر ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
2
ازکوزه همان برون تراودکه دراوست......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین