کد خبر: ۱۵۵۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰

مديرعامل سپاهان بعد از قهرماني در ليگ

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عليرضا رحيمي پس از قهرماني سپاهان در يازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال عنوان کرد: اين قهرماني را به جامعه فوتبال و خصوصا هواداران اصفهاني تبريک مي‌گويم. وظيفه خود مي‌دانم از تمام افرادي که ما را در اين راه همراهي کردند تشکر کنم؛ از هيئت مديره فولاد مبارکه گرفته تا پرسنل اين شرکت. ما مديون مادراني هستيم که براي موفقيت تيم دعا و هميشه دعاي خير خود را بدرقه راه اين تيم مي‌کردند.

مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سؤال که آيا براي سال آينده نيز براي قهرماني تلاش خواهند کرد اظهار داشت: اين موفقيت‌ها را در ادامه راه هم خواهيد ديد. ما قهرماني در ايران را فراموش مي‌کنيم و از فردا به فکر موفقيت در آسيا هستيم.

وي با انتقاد از آماده نشدن ورزشگاه نقش جهان اصفهان تأکيد کرد: از دولت، مجلس و مسئولان استاني انتقاد دارم و به اين صحبت من لباس سياسي نپوشانند. سؤال من اين است که چرا نقش جهان را آماده نمي‌کنند؟ هم‌اکنون مي‌گويم اگر تا سال 92 اين ورزشگاه آماده نشود مسابقات سپاهان را به استان ديگري خواهيم برد.

به گزارش ورزش3،رحيمي افزود: 6، 7 هزار موتور سيکلت در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد. چنين شرايطي توهين به جامعه ورزشي است. مادران و پدران اين تماشاگران نيز نگران هستند که فرزندانشان سالم به خانه برگردند. مسئولان استاني به فکر باشند. يک شهر با اين جمعيت فقط يک ورزشگاه 10 هزار نفري بايد داشته باشد؟ ما شرمنده هواداران شديم. آنها از ساعت 12 ظهر آمده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین