کد خبر: ۱۵۷۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷

تجاوز به عنف با پوشش کنتور نویس!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامرضا سلطان‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان مرند در پی اطلاع از اقدام به ورود به عنف شخص ناشناسی به منازل مردم با جعل عنوان مامور کنتورنویس اداره گاز، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: عوامل یگان مذکور تحقیقات جامعی را آغاز کردند و در این میان زنی با مرکز فوریت‌های 110 تماس یافته و اعلام داشت فردی به بهانه مذکور وارد خانه وی شده و در حین درگیری با مرد شرور، وی تلفن همراهش را گرفته و از محل متواری شده است.

سلطان‌پور افزود: با ردگیری گوشی موبایل مسروقه شخصی به نام "ر-م" 29 ساله در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به آگاهی دلالت شد.

وی تصریح کرد: متهم که در ابتدا تمام اتهامات وارده را انکار می‌کرد نهایتاً با مواجه حضوری به اقدامات خود اعتراف و اظهار داشته که با استفاده از عنوان ثبت کنتور به منازل مردم وارد و در صورت مواجه با زنان تنها قصد تجاوز به عنف می‌کرده و در چند مورد نیز موفق بوده است.

سلطان‌پور افزود: در این خصوص تعداد 19 فقره شکایت اعلام شده و با بازسازی صحنه‌ها همگی مورد تایید قرار گرفته است و تعدادی نیز برای حفظ آبروی خود تا کنون شکایتی نکرده و به مرکز 110 نیز اطلاع نداده‌اند.

به گزارش فارس،فرمانده انتظامی شهرستان مرند ضمن هشدار به شهروندان به حساسیت بیشتر به موارد مشابه اعلام کرد که مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیازهای مردم است و همکاری مردم، پلیس را در مقابله با موارد مشابه یاری خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
0
اعدام در محل با حضور شهروندان تا هم دل ازرده خانواده كمي تسكين پيدا كند هم هشداري باشد براي موارد مشابه احتمالي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
0
فقط اعدام وديگرهيچ.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
0
حتم دارم فرد مورد نظر الانتوانسته با زور و تهدید رضایت خانواده هارا جلب کرده و به آسانی به کار خود ادمه میدهد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین