کد خبر: ۱۵۸۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹

زنان شالیکار لنگرود/گزارش تصویری- 1

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فصل بهار با همه زیبایی هایش قصه درد و رنج شیرزنانی است که پا به پای مردان نشاء برنج با رنج فراوان را بر پهنه گلی شالیزارهای گیلان میکارند به امید ذخیره آینده خود و فرزندان. 

زنانی که مانند تمام هم نوعان خود حق حیات و عمر طبیعی را دارند اما به خاطر شغل سختشان دچار پیری و فرسودگی زودرس شده و اکثر آنها از بیماریهای مزمن مفصلی رنج میبرند.
(عکس/ ابوذر بذری) {$old_album_158468}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
عالي بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
0
0
سلام و درود بر زنان لنگرود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
0
به نام خدا ، به امید روزی که آرمانهای ما مردم و امام خمینی و مقام معظم رهبری وکلیه شهیدان ، در اوایل انقلاب ، تحقق پیدا کرده و با تمرکز سیاستها برای احیای کشاورزی و دامپروری و صنعت و تولیدات داخلی ، کمک شایانی به مستضعفین در این حکومت مقدس جمهوری اسلامی بشود . و عدالت بین مسئولین ، کلیه کشاورزان ، کارگران و کلیه مردم ، به طور مساوی تقسیم شده و در جامعه امروز ما ، خدمت به مردم و درست زندگی کردن ، معیار انسانیت و فرهنگ باشد و نه ماشینهای چند صدمیلیونی و خانه
های آنچنانی و دزدیها و کلاهبرداریها .
در این جامعه مقدس ، خیلی از معیارها و خواسته ها و اهداف باید به زمان اولیه انقلاب برگردد. انشاءالله .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
1
0
بسیار تصاویر زیبا وقشنگ است دورود برشرف ایرانی ومادر مان چه در استان عزیز گیلان ومازندران
در سالی که رهبر عزیز وفرزانه سال تولید ملی سرمایه ایرانی اعلام می فرمایند مسئولین ( بعضی ها) هنوز فکر پست ومقام خود وآقا زاده ها هستند وتاکنون که در حال برداشت برنج هستیم کود شیمیایی در شهر وروستاها توزیع نشد ؟
مثلا در شهرستان نور رستمرود و.........
این یعنی چه ؟
حرف مقتدای انقلاب نباید زمین بخرد .
سلام بر هرچه ایرانی مبارز و قهرمان
ناشناس
|
Iraq
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
0
ينند ه و خواننده عزيز :
اين تصاوير گجايش قشنگ و عالي است كه شما اينكونه قضاوت ميكنيد ؟ اين تصاوير حكايت از سوء تدبير و بيكفايتي مديراني را دارد كه هنوز بعد از گذشت ساليان طولاني كشاورزي اين مرز و بوم به صورت دستي و غير مكانيزه انجام ميشود . كشاورز ي كه اگربه دقت هزينه هاي كاشت و داشت و برداشت هر يك گيلو برنج را محاسبه ميكرد به هيچ وجه به اين كار پر رنج ادامه نميداد كه هرچند در استانهاي گيلان و مازندران شاهد اين موضوع هستيم . و كساني كه به اين امر ادامه داده اند و ميدهند به ناچار ي است .از مسيولين جهاد كشاورزي حركت جهادي لازم است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین