کد خبر: ۱۵۸۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۴

كی‌روش: اولين فينال را برديم

من كه نمی‌دانستم داور ژاپنی است!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از پيروزي ديرهنگام مقابل ازبكستان از كسب سه امتياز بازي اظهار رضايت كرد، اما درباره‌ي داوري حرفي نزد.

به گزارش ايسنا، كي‌روش در نشست خبري پس بازي با ازبكستان عنوان كرد: بازي سختي بود ما سخت جنگيديم. ما مي‌خواهيم تيم اول يا دوم به جام جهاني صعود كنيم اين خواسته ما است و ما تازه اين كار را شروع كرديم به اعتقادم در زندگي هر چه بيشتر تلاش كنيم بيشتر به هدفت مي رسي.

كي‌روش در ادامه با بيان اين‌كه مي‌خواستيم حريف را تحت فشار قرار دهيم وبه اين ترتيب بازي را كنترل كنيم افزود: تصميم اولمان كنترل حريف بود تا بتوانيم در ضد حملات به گل برسيم.

وي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به اين كه قبل از بازي گفته بود تيم ازبكستان تيم قوي‌ است آيا اين ديپلماسي به حساب مي‌آمد يا واقعا اين تيم قوي بود؟ گفت: ازبكستان واقعا تيم خوبي است و آمادگي جسماني واتحاد تيمي بالايي دارد من به حرفي كه زده‌ام اعتقادي دارم و ازبكستان تيم يك دستي بود.

وي ادامه داد: ما در اين بازي سعي داشتيم ازبكستان را تحت فشار قرار دهيم و بازي را حفظ كنيم تا در نهايت به گل برسيم همان طور كه در گذشته گفته بودم ما هشت فينال را پيش رو داريم كه امروز موفق شديم يكي از آن‌ها را پشت سر بگذاريم. ما بازي‌هاي سختي را پيش رو داريم همان طور كه ازبكستان هم ديدارهاي سختي در برابر كره و قطر خواهند داشت.

كي‌روش در ادامه با بيان اين‌كه به بازيكنان و تماشاگران تبريك مي گويم اظهار كرد:‌اين بازي براي هر دو تيم سختي بود ما به پيروزي بزرگي دست يافتيم و خيلي خوشحالم. دليل اين هم كه اين برد براي من شيرين بود كيفيت تيم حريف بود. ما امروز (دوشنبه) يك تيم قوي و هماهنگ كه يك مربي بزرگ دارد را شكست داديم.

سرمربي تيم ملي در ادامه از اظهار نظر در خصوص داوري امتناع كرد و افزود: من اصلا قبل از بازي نمي‌دانستم داور ژاپني است وظيفه من ايجاب مي كند كه به فكر كار خودم باشم نه اين كه درباره داوري اظهار نظر كنم. درباره داوري رسانه‌ها بايد اظهار نظر كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین