کد خبر: ۱۵۹۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۷

کنسرت آهنگ‌های قدیمی و خاطره‌انگیز یک آهنگساز در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خرم که آهنگ‌های ماندگاری چون «تو‌‌ای پری کجایی»، «اوج آسمان» و «تن‌ها ماندم» را بیش از ۴۰ سال پیش برای خواننده‌های معروف آن دوره ساخته است، کنسرتی از هفت اثر قدیمی خود را در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌برد.

این کنسرت در واقع اجرای صحنه‌ای قطعات آلبوم معروف و پرفروش «تن‌ها ماندم» است که بیش از ۱۰ سال پیش با صدای محمد اصفهانی منتشر شد.

محمد اصفهانی در این کنسرت، قطعات آلبوم «تن‌ها ماندم» را روی صحنه به طور زنده اجرا می‌کند

اصفهانی در آن آلبوم هفت تصنیف قدیمی که آهنگ‌های آن‌ها را همایون خرم ساخته بود، بازخوانی کرد که از سوی اهل فن و علاقه‌مندان به موسیقی سنتی و ملی ایران مورد استقبال قرار گرفت.

در کنسرت گروه خرم که اول و دوم تیر درسالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود، قطعاتی چون «اوج آسمان»، «روزی تو خواهی آمد»، «فریاد»، «تن‌ها ماندم»، «مهر و ماه»، «پریشان» و «تو‌ای پری کجایی» اجرای می‌شود.

همایون خرم در ارتباط با بازخوانی ترانه‌های خاطره‌انگیز قدیمی با صدای محمد اصفهانی گفت: «اگرچه این تصنیف‌ها با اجرای خوانندگان قدیمی به خاطراتی ماندگار تبدیل شده‌اند، اما صدای دکتر اصفهانی وسعت بسیار خوبی دارد و جلای دیگری به کار‌ها می‌دهد.»

همایون خرم، صدای محمد اصفهانی را بسیار قدرتمند و وسیع معرفی می‌کند

به گزارش خبرآنلاین،او ادامه داد: «اصفهانی از قدرتمند‌ترین خواننده‌های حال حاضر ایران است که علاوه بر استودیو، در اجرای صحنه‌ای هم بسیار خوب می‌درخشد و طنین صدایش مخاطب را مسحور می‌کند.»

این آهنگساز تاکید کرد: «بازخوانی و اجرای دوباره آهنگ‌ها و ترانه‌های قدیمی یک سنت پذیرفته‌شده در تمام جهان است که علاوه بر تجدید خاطره مخاطبان پا به سن گذاشته، جوانان را هم با آثار نسل‌های قدیمی آشنا می‌سازد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
0
0
چرا همه چیز در تهران ازاد است ودرشهر های دیگر ممنوع ......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین