کد خبر: ۱۶۱۱۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴

هنرمندان با نوای سه تار از استاد شهناز عیادت کردند + عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی بر بالین استاد جلیل شهناز، قطعه اهدایی زنده یاد جلال ذوالفنون برای این نوازنده و موسیقی‌دان پیشکسوت نواخته شد. 

به گزارش خبرآنلاین، در عیادت از استاد شهناز، علاوه بر هنرمندانی چون مازیار فلاحی، آرش اوستا و خشایار فلاحی، تعدادی از مسوولان و مدیران وزارت ارشاد از جمله سید عباس عظیمی (مشاور اجرائی معاون هنری وزیر ارشاد) و محسن شریفی (معاون مدیرکل دفتر موسیقی) نیز حضور داشتند.

محمود سراجی (مدیر موسسه حافظ) از دیگر عیادت کنندگان حاضر بر بالین این نوازنده بزرگ تار و سه تار بودند. 

با نواختن قطعه اهدایی زنده یاد ذوالفنون، فضایی احساسی بر بالین استاد شهناز بوجود آمد

سید عباس عظیمی که از سوی حمید شاه آبادی (معاون هنری وزیر ارشاد) مسوول پیگیری امور درمانی استاد جلیل شهناز است، در این محفل صمیمی از خانواده این هنرمند پیشکسوت دلجویی کرد و قول داد معاونت هنری و اداره کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی از تمام توان خود برای تسهیل در امور خدمات درمانی استاد شهناز استفاده کند.

در جلسه عیادت هنرمندان و مسوولان عرصه موسیقی از این استاد پیشکسوت، زمانی که قطعه اهدایی زنده یاد جلال ذوالفنون توسط آرش اوستا، نوازنده سه تار با همراهی تنبک نوه استاد شهناز نواخته شد، فضایی بسیار احساسی پدید آمد که حاضران را منقلب کرد.
این نوازنده بزرگ تار و سه تار از 17 تا 31 اردیبهشت امسال به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شده بود که با بهبودی نسبی به خانه منتقل شد و هنوز تحت درمان قرار دارد. {$old_album_161166}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
0
1
این قفس چون دلم تنگ و تار است...
استاد برو و برای نموندن ما هم ..........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین