کد خبر: ۱۶۴۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

تهران در زمان برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد چند روز تعطیل است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون امور بین الملل رئیس جمهوری از تعطیلی چند روزه شهر تهران در هنگام برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد خبر داد. 

به گزارش مهر، علی سعیدلو در حاشیه مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی علمی پیرامون جنبش عدم تعهد در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه ریزیهای انجام شده در مورد ساخت و ساز سالن اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: برنامه ریزی هایی از قبل صورت گرفته بود و با توجه به بودجه ای که به موقع رسید کار ساخت این ساختمان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ساخت سالن جلسات و وی.آی.پی سالن اجلاس عدم تعهد در دست وزارت راه و شهرسازی است گفت: نسبت به برنامه ای که از قبل پیش بینی کرده ایم تاکنون مشکلی بوجود نیامده و از برنامه عقب نیستیم.

معاون امور بین الملل رئیس جمهوری در خصوص احتمال تعطیلی شهر تهران به دلیل برگزاری اجلاس سران عدم تعهد گفت: طبق روالی که در سایر کشورها هم در زمان برگزاری کنفرانس های بین المللی وجود دارد در کشور ما نیز احتمالا تعطیلات چند‌روزه‌ای خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از آنجایی که اجلاس سران عدم تعهد در شهریورماه بعد از ماه رمضان برگزار می شود و عده زیادی از مردم به سفر می روند مشکل چندانی در مورد تعطیلات وجود ندارد.

سعیدلو همچنین خاطرنشان کرد: اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد 5 و 6 شهریورماه، اجلاس وزاری خارجه 7 و 8 شهریورماه و اجلاس سران عدم تعهد 9 و 10 شهریور برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین