کد خبر: ۱۶۸۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۰
هفته پنجم ليگ برتر فوتبال

شكست خانگی سپاهان مقابل سايپا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تيم فوتبال سپاهان نخستين شكست خود را در فصل جديد ليگ برتر تجربه كرد.

در ادامه بازي‌هاي هفته پنجم ليگ برتر فوتبال، تيم صدرنشين سپاهان از ساعت 22 شنبه شب در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سايپا رفت و در پايان با دو گل مغلوب اين تيم شد تا نخستين شكست خود را در فصل جديد تجربه كرده باشد.

در اين بازي مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر نيمه نخست را با يك گل به سايپا واگذار كرد تا در ادامه كار دشواري براي پيروزي داشته باشد.

در نيمه دوم زردپوسان اصفهاني شدت حمله خود را به روي دروازه حريف بيشتر كردند تا از شكست خانگي فرار كنند اما اخراج فرشيد طالبي (55) كار را براي شاگردان كرانچار سخت‌تر كرد.

سايپا كه در ابتدا به وسيله سجاد شهباززاده (28) به گل نخست رسيده بود در دقايق پاياني بازي و در حالي كه ميزبان براي زدن گل تساوي تلاش مي‌كرد گل دوم را هم به ثمر رساند تا آب سردي بر پيكر اصفهاني‌ها ريخته باشد. ميلاد غريبي (93) اين گل را براي سايپا به ثمر رساند.

بدين ترتيب سايپا با اين پيروزي ارزشمند 10 امتيازي شد و در كنار سپاهان، صباي قم، فجرسپاسي و ملوان كه آنها هم همين تعداد امتياز را بدست آورده‌اند در جمع بالانشينان قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، ساير ديدارهاي هفته پنجم فردا شب برگزار مي‌شود و در حساس‌ترين بازي‌ها دو تيم استقلال و پرسپوليس به ترتيب در تهران و رشت به مصاف حريفان شمالي خود يعني ملوان و داماش خواهند رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین