کد خبر: ۱۶۹۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۳

تیم فوتبال هفت نفره با 8 گل مقابل آرژانتین به برتری دست یافت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال هفت نفره ایران در دومین دیدارش در مسابقات فوتبال پارالمپیک 2012 برابر آرژانتین به پیروزی پرگلی دست یافت. 

به گزارش مهر از لندن، تیم‎های فوتبال هفت نفره ایران و آرژانتین در چارچوب پنجمین روز از بازی‎های پارالمپیک 2012 لندن امروز دوشنبه در ورزشگاه "ریوربانک آره‌نا" برابر هم به میدان رفتند که تیم ایران موفق شد با نتیجه 8 بر یک حریف آمریکای جنوبی خود را شکست دهد.

در این مسابقه که در گروه A مسابقات فوتبال هفت نفره پارالمپیک لندن برگزار شد، تیم ایران نیمه نخست را با برتری 6 بر صفر به پایان رساند که احسان غلامحسین‌پور (2)، فرزاد مهری (6)، رسول آتش افروز (13 و 14)، قاسم بخشی (18) و مرتضی حیدری (29) گل‌های شاگردان مسعود امیری را به ثمر رساندند.

در نیمه دوم، سرمربی تیم ایران به نفرات اصلی خود استراحت داد تا در این نیمه قدرت تهاجمی تیم فوتبال هفت نفره کشورمان کاهش یابد اما 30 دقیقه دوم بازی هم با برتری 2 بر یک ایران به پایان رسید. فرزاد مهری (58) و احسان غلامحسین‌پور (3+60) برای تیم ایران در این نیمه گل زدند و ماتیاس فرناندز رومانو در دقیقه 47 تک گل آرژانتینی‌ها را در این بازی به ثمر رساند.

با برتری 8 بر یک ایران در این دیدار، شاگردان مسعود امیری با 6 امتیاز صدرنشین گروه A مسابقات فوتبال پارالمپیک لندن شدند. تیم‌های روسیه و هلند دیگر مسابقه امروز این گروه را برگزار می‌کنند.

تیم فوتبال هفت نفره ایران در نخستین دیدارش در این مسابقات برابر هلند به پیروزی 4 بر یک دست یافته بود. این تیم در آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی مسابقات روز چهارشنبه به دیدار تیم روسیه‌ای می‌رود که یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 29 اوت تا 9 سپتامبر (8 تا 19 شهریور) در لندن برگزار خواهد شد. بیش از چهار هزار ورزشکار از 140 کشور جهان در این بازی‌ها شرکت دارند و ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای پیشرو با 79 ورزشکار در بازی‌های فوق حاضر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین