کد خبر: ۱۷۵۰۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸

تاکسیرانی هم به یک آقازاده رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمداحمدی‌بافنده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تغییر کرد و میثم مظفر جایگزین وی در این سمت شد.

به گزارش فارس، احمدی بافنده پیش از تاکسیرانی، شهردار منطقه 1 و قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بود. اما میثم مظفر فرزند حسین مظفر وزیر آموزش وپروش دولت نخست خاتمی که بعنوان اصولگرا به مجلس هفتم و نهم راه یافت و نماینده احمدی‌نژاد در شورای نظارت بر صداوسیما بود.

این آقازاده قبل از انتصاب به پست تخصصی مدیرعامل سازمان بزرگ تاکسیرانی تهران رییس دفتر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود که چندی پیش از سوی رییس این سازمان برکنار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
2
خوبه بعضی اخبار رو با این لحن انتشار می دید

ولی اگه آی پی کاربرانی که نظر می دن رو ثبت نکنید خیلی بهتر می شه (هر چند می دونم امکان پذیر نیست )

ولی خوب زندگی همینه من تو رو می فروشم و تو دیگری رو برای یافتن یه لقمه نون حلال از راه حروووووم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
4
چی مال آقا و آقازاده ها نیست. غیر این شد خبر بدین
به این میگن دولت پاک که دست غیر در اون نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
3
شانس اوردین که نام خانوادگیش رو تغییر نداده که شما متوجه شدید بعضیها که تعدادشون بسیاره نام خانوادگیشونو تغییر میدن که روابطشون شناخته نشه اما مردم میدانند .و در اینده تاریخ هم به مردم باز گو میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
سلام برای ما راننده تاکسی ها فرق نمی کند که مدیر عامل کی باشد مگر مدیران قبلی چه گلی به سرما زدن که این آقا زاده بزند فقط ایشان را واگذار می کنم ومی کنیم به خدای بی کسان ما نه زوری داریم نه زری فقط خدا راداریم توسایت خواندم که فرموده بودن به خاطر تاکسی های سبز که چرا باید ما ماهیانه بدهیم ولی تاکسی زرد ندهد .خیلی فرق دارد به خاطر این که مراحلی که ما طی کردیم آنها یک شبه ره صد ساله را رفتن شب خوابیدن صبح شدن تاکسی بدون هیچ مطاله که آیا این شهر جواب گوی این همه تاگس هست یانه .بماند .فقط به خاطر این که دولت وقت بگوید کار تولید کرده یک دفه چندین هزار شقل کاذب با این کله دوم سبزها راه انداخت ..آقای مظفر شما پستی را گرفته اید که افراد زیر مدیریت شما از زحمتکشترین آحاد این مملکت است این را بدانید اگرکاری برای آنها بکنید دوعای خیر آنها همیشه دنبال شما وخونواده شما است ولی اگر آمدیداز این نمد کلاهی برای خود بدوزید وای به حال شما از حق ناص بترسید .چندنکته راخدمتتان عرض می کنم اگر می خواهید خدمتی به ولی نعمت های خود انجام بدهید یا علی ..حتما شما میدانید که از اول انقلاب ازهرراننده تاکسی مبلغ پنجاه هزار تومان گرفته ودفترچه موجوداست با این پو املاک در خیابان ملک و خبان طیب وچندین تعمیر گاه وسهام لاستیک دنا ولاستیک بارز وخیلی های دیگه اینها همه اموال راننده ها می باشد چرا تابه امروز مشخص نشده که راننده ها چقدر دارای دارن وبه آنها علام نمی شود چرا یک راننده تاکسی برای جهاز دخترش سه دونگ ماشین را بفروشد چرا وقتی راننده تاگسی بازنشسته ویا ازکار افتاده می شو به جای اینکه حساب بکنند وسهم او رااز اموالش بدهند با کلی منت دفتر چه را می گیرنند وپنجاه هزار تومان سی سال پیش را میدهند آیا از این قشرزحمت کش روا ست شما را خدا به خدا قسم می دهم اگر خودتان هم گرفتار دنیا نشدیت حق این قشر زحمت کش را بدهید
عدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
با سلام و احترام :
شاید این درد دل را بخوانید شاید هم نه ! به هر صورت پیشنهاد میکنم از تجربیات رانندگان قدیمی با سابقه جهت کارایی بیشتر و بهبود و رضایت رانندگان استفاده فرمایید.پدر بنده نزدیک به سی سال عمر خود را روی تاکسی گردشی پیکان جهت خدمت به شهروندان گذراند ودر مرداد ماه سال 86 به دلیل سرطان مثانه که حاصل پشت فرمان نشستن در روزهای سرد و گرم بدون بیمه درمانی و بازنشستگی به رحمت خدا رفتند . لذا بنده با توجه به داشتن کارنامه کمکی (دفترچه ای ) از سال 92 درگیر بیماری و نگهداری مادر شدم و موفق به تمدید کارنامه نشده، خواهشمند است در این مهم بنده را یاری فرمایید .
1- پیشنهاد میگردد فضا را برای رانندگان متخصص و کاردان و با تجربه باز بگذارید .
2- " " در مراحل اداری و کاری تسریع و احترام انجام گیرد.
3- " " جهت کاهش مشگلات مالی و کاری،هماهنگی با تعمیرگاه های مجاز نسبت به تخصیص چند نمایندگی برای تعمیرات تاکسی در نظر گرفته شود .
عباس چهاردوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
سلام.خدمتت مدیرعامل محترم.پسر اینجانب کارشناس ارشد سم شناسی دارد تمام میکنه دهم شهریور باید فارو التحصیل میشود.احتیاج مبرم به مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ تومان وام نیاز دارم.چکار باید بکنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
خیلی خوب شد که این ...../ هم عوض شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین