کد خبر: ۱۷۵۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

هفته دوازدهم لیگ برتر؛ قلعه‌نویی به دوستان تراکتورسازی رسید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر روز شنبه و در حساس ترین بازی این هفته تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در تبریز به مصاف هم می‌روند.

بدون شک مهمترین بازی این هفته را تیم‌های سابق و فعلی امیر قلعه‌نویی برگزار می‌کنند. استقلال که با نتایج خوب خود در چند هفته اخیر خود را به رده چهارم جدول رسانده است،‌ برای این بازی با مشکلات فراوانی روبروست. امیر قلعه‌نویی که پس از جراحی زانوی خود در سوگ از دست دادن مادرش نشست هنوز نتوانسته در تمرین‌های آبی‌ها حضور مستمری داشته باشد و برای مثال دیروز در تمرین استقلال غایب بود. نگرانی‌ استقلالی‌ها به این موضوع ختم نمی‌شود و مصدومیت جواد نکونام و مهدی رحمتی در بازی ایران و کره‌جنوبی دست کادر فنی آبی‌ها را بیش از پیش بسته است. لیام ردی دروزاه‌بان دوم استقلال تازه روز گذشته از استرالیا بازگشته و باید در نخستین بازی رسمی خود برای تیمش یکی از سخت‌ترین 90 دقیقه‌های آبی ها در فصل را تجربه کند.

از سوی دیگر درگیری‌های رسانه‌ای مدیرعامل تراکتورسازی و مدیر رسانه‌ای این تیم با قلعه‌نویی این بازی را به نحو دیگری حساس کرده است. هواداران تراکتورسازی که تیمشان فصل را خوب آغاز کرده دوست دارند برای نخستین بار در تبریز استقلال را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، تونی و شاگردانش در حال حاضر دو امتیاز از رقیب خود کمتر دارند. یادمان نرفته که بازی فصل گذشته دو تیم با چه حاشیه‌هایی عجیبی همراه بود. باید دید مصاف این دو تیم پرطرفدار در نهایت چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

در تهران پیکان که سه باخت متوالی را متحمل شده به مصاف مس کرمان می‌رود. مربیان هر دو تیم برای استحکام موقعیت خود روی نیمکت به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

در انزلی ملوان میزبان سایپا است. هر دو تیم شروع خوبی در لیگ داشته‌اند و برای ماندن در میانه بالایی جدول با هم رقابت می‌کنند. محمد احمدزاده امیدوار است نخستین برد خانگی با ملوان را از زمان در دست گرفتن هدایت این تیم کسب کند.

ذوب‌آهن هم با روی کار آمدن فرهاد کاظمی امیدوار است به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهد و برای این کار در گام اول به مصاف آلومینیوم می‌رود. باید دید بازگشت کاظمی به لیگ برتر که پس از سال‌ها اتفاق می افتد چه سودی برای اصفهانی‌ها دارد.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار این هفته روز یکشنبه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف راه آهن می‌رود.

برنامه بازی‌های شنبه،‌ 29 مهر

تراکتورسازی – استقلال، ورزشگاه یادگار امام تبریز، ‌ساعت 15

ذوب آهن – آلومینیوم،‌ورزشگاه نقش جهان اصفهان،‌ ساعت 15:30

ملوان – سایپا،‌ورزشگاه تختی انزلی، ساعت 15:45

پیکان – مس، ورزشگاه تختی تهران، ساعت 15:45
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین