کد خبر: ۱۷۶۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶

افزایش قیمت مسکن مهر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان اینکه هنوز انبوه‌سازان و دولت در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند، گفت: واحدهای مسکونی‌ای که در حال اتمام هستند افزایش قیمت کمتری خواهند داشت.

ایرج رهبر در پاسخ به این سوال که آیا انبوه‌سازان و دولت در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند، گفت: واحدهای مسکونی که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند یک میزان و پروژه‌هایی که پیشرفت آنها کمتر بوده است، قائدتاً افزایش قیمت بیشتری را شاهد خواهند بود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر کارشناسان و انبوه‌سازان در حال بررسی برای تعیین افزایش قیمت مسکن مهر هستند و اینکه گفته می‌شود بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر در حال اتمام هستند پس افزایش قیمت کمتری را باید شاهد باشیم درست نیست، چرا که هنوز ساخت واحدهای مسکونی به اتمام نرسیده و تحویل این واحدهای مسکونی ادامه دارد.

رهبر ادامه داد: به هر حال باید رسیدگی شود که پروژه‌های مسکن مهر درچه مرحله‌ای هستند و چه میزان افزایش قمیت به آنها تعلق می‌‌گیرد.

*پایه 330 هزار تومان باید تغییر کند/10 هزار مسکن مهر پردیس جزء افزایش قیمتها هستند

به گزارش فارس،رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به اینکه پایه 330 هزار تومان برای ساخت مسکن مهر باید مجددا بررسی و تغییر کند، خاطر نشان کرد: از 80 هزار واحد مسکونی مهر پردیس که به تازگی کار ثبت نام آن انجام شده بود ،ساخت 10 هزار واحد مسکونی آن به طور مستقیم با مدیریت انجمن انبوه‌سازان آغاز شده است.

رهبر ادامه داد: این 10 هزار واحد مسکونی به طور مثال به طور 100 درصد جزء افزایش قیمت‌ها خواهند بود چرا که هنوز پیشرفت فیزیکی آنچنانی نداشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین