کد خبر: ۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۴ - ۱۸:۵۴
نماينده ولي فقيه :

عشرت‌‏كده‌‏ها دوباره راه افتاده‌‏اند

آفتاب‌‌نیوز : آيت‌‏الله مجتهد شبستري،در مراسم اختتاميه هفتمين نمايشگاه عمومي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي با تاكيد بر نقش پراهميت پليس در برقراري نظم در جامعه، افزود: جاي تاسف است كه 47 درصد از زندانيان كشور در ارتباط با مواد مخدر در زندان باشند.
 
وي، توزيع مواد مخدر از طريق كشور افغانستان و قاچاق اسلحه از عراق را به عنوان دو معضل بزرگ در كشور ياد كرد و گفت: اين موضوع بيشتر از آنكه اقتصادي باشد، سياسي است و استكبار جهاني به دنبال شكست در برابر انقلاب اسلامي ايران در ديگر زمينه‌‏ها، از اين طريق مي‌‏خواهد با نظام اسلامي و جوانان اين كشور مقابله كند. 

آيت‌‏الله مجتهد شبستري، به موضوع گسترش ابتذال فرهنگي و رواج بي‌‏حجابي در كشور اشاره كرد و گفت: استعمار با رواج ابتذال فرهنگي و بي‌‏حجاجي مي‌‏خواهد غيرت مردم را از بين برود و به اين طريق به آساني بر كشور تسلط پيدا كند.
 
امام جمعه تبريز، وظايف نيروي انتظامي را در اين زمينه سنگين و مهم خواند و گفت: در ارتباط با مسائل منكراتي نيروي انتظامي به عنوان اصلي‌‏ترين ضابط قوه قضائيه در امر به معروف و نهي از منكر است؛ هر چند نيروهاي بسيجي در برخي موارد كمك مي‌‏كنند، اما وظيفه اصلي بر عهده نيروي انتظامي است. 

شبستري افزود:  وقتي هم مي‌‏گوييم برخورد مي‌‏شود، زود مي‌‏گويند كارفرهنگي بايد انجام شود، كار فرهنگي و آموزش جاي خود را دارد، اما عده‌‏اي هستند كه با اين روش‌‏ها اصلاح نمي‌‏شوند و بايد تازيانه بر سرشان باشد و اگر قوه قهريه بر سر قاچاقچي نباشد، دست از كارهايش بر نمي‌‏دارد و بدين لحاظ قاطعيت و صلابت پليس هم ضروري است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۸۴/۰۷/۱۷
0
0
غيرت ملي تفاوت زيادي باغيرت فردي دارد وديگر دوره اي نيست كه بشود به عقب برگشت بايد چاره اي انديشيد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین