کد خبر: ۱۷۸۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۳

انتشار کتاب «مدیریت منابع انسانی پیشرفته»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس كاوه فرهادي نويسنده اين كتاب به باشگاه خبرنگاران گفت: اين كتاب در پي تاليف منبعي نوين بوده است كه علاوه بر بيان مباحث جاري در زمينه مديريت منابع انساني به مسائل مرتبط مهم ديگري كه به نسبت كمتر مورد توجه مولفان پيشكسوت قرار گرفته است مي‌پردازد. 

وي در ادامه افزود: مباحث ديگري كه در عصر تلاطم امروزي، توجه به آن ها به تمامي مديران، محققان، دانشجويان و علاقه مندان پيشنهاد مي شود تا با نگاه نوتري به عرصه مديريت منابع انساني، هم خلا فهم دگرگوني هاي امروز را پر نمايد هم تفاوت هاي جوامعي نظير ما با جوامع غربي را در حد توان آشكار كند. 

وي كه عضو هيئت علمي و مدرس دانشگاه است، بيان كرد: در زمانيكه صاحب نظران بر اين باورند تا با نگاهي ميان رشته اي و بين رشته اي به جهان بنگرند،‌ پرداختن به حوزه مديريت منابع انساني به عنوان يك رشته علمي بسته و با يك ديدگاه فلسفي واحد به نظر مي‌رسد توان حل چالش هاي فرا روي اين حوزه را به تنهايي نداشته باشد. 

همچنين توجه به شاخه ها و نگاه هاي علوم مختلف و گام نهادن در حال و هواي حوزه هاي پيوسته با علوم اجتماعي و فلسفه هاي پشتيبان آن نيز براي حل مسائل پيش رو واجب به نظر مي‌رسد. 

اين نويسنده افزود: در اين كتاب مباحثي مطرح شده كه نه تنها از نگاه مديريت منابع انساني بلكه از منظر رشته هاي علمي و معرفت فلسفي پيوسته با آن همچون جامعه شناسي، انسان شناسي، روانشناسي و روانشناسي علوم اجتماعي و فلسفه نيز مورد بررسي قرار گرفته است و شايد يكي از دلايل افزايش حجم كتاب بيش از حد معمول و كثرت منابع آن همين مورد است. 

با توجه به اينكه اين كتاب يكي از پرمنبع ترين كتاب ها در تاريخ مديريت منابع انساني پيشرفته است و مقدمه آن چيزي حدود 70 تا 80 صفحه از 200 منبع بهره مند شده ايم در آن بيش از 545 منبع خارجي و حدود 150 منبع داخلي استفاده شده است. 

وي بيان كرد: از 7 فصل موجود در كتاب 2 فصل براي اولين بار جنبه جهاني و 2 فصل براي اولين بار در ايران با عنوان زنان، كودكان، خانواده و مديريت منابع انساني اختصاص يافته است. 

جدید‌ترین کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته در سالروز بزرگداشت مولوی توسط انتشارات علم به چاپ رسید. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب به آدرس؛ خ انقلاب- خ 12 فروردین- خ شهدای ژاندارمری- بن بست گرانفر- پ 4- ط 1- واحد 2 انتشارات نشر علم مراجعه و یا با تلفن 66412358 تماس حاصل نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین