کد خبر: ۱۷۸۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۶

رامین پرچمی آزاد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: او که زمانی با سریال در پناه تو و در کنار بازیگرانی چون لعیا زنگنه و حسن جوهرچی به چهره پرطرفدار نوجوانان و جوانان تبدیل شده بود در ادامه نتوانست آنچنان که باید موفقیت "درپناه تو" را تکرار کند و هرچند در چند سریال و فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت اما همانگونه که ذکر آن رفت دیگر نتوانست چهره یک بازیگر موفق و نقش اول را از خود به نمایش گذارد.

به گزارش کافه سینما به نقل از حوادث دات نت؛ رامین پرچمی که زمانی به همراه همسرش نشریه تخصصی "نقش آفرینان" را منتشر می کردند -پرچمی سردبیر و همسرش صاحب امتیاز این نشریه بودند- به واسطه عدم حضور آنچنانی‌اش در سینما و تلویزیون کم کم از ذهن و خاطر علاقمندان در حال فراموشی بود که خبر دستگیری و زندانی شدنش دوباره نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
4
11
بالاخره یک نیشی باید به آقای رامین پرچمی بزنید تا متهم به جانبداری از وی نشوید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
3
16
سلام
اي كاش به جاي اينكه روي كارنامه بازيگري آقاي پرچمي زوم كرديد (كه يحتمل به دليل منحرف كردن ذهن خوانندگان است)كمي بر روي دليل اين دستگيري و چگونگي حكم ايشان صحبت مي كرديد. آقاي پرچمي اگر چه در وادي سينماي ايران يك سوپر استار مو قشنگ خوشكل مانكن نيست هر چند به نظربنده خود اين يك افتخار محسوب مي شود ولي انجايي كه مي بايست ستاره بودن خود را با تمام شجاعت نمايان كرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
6
22
رامین جان آزادیت مبارک ما به افراد آزادیخواهی مثل شما افتخار می کنیم و شجاعت و دلاوری شما همواره توی اذهان این ملت باقی خواهد ماند .اینو مطمئن باش
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین