کد خبر: ۱۸۱۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۶
از محاکمه رویانیان تا بازگشت مجیدی به استقلال

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز شد این برنامه، همچون دوشنبه شب‌های هر هفته، از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بازیهای غرب آسیا پرداخته شد.


به گزارش تابناک، سپس بازیهای انجام شده جام حذفی به تصویر کشیده شد. و بازیهای جام حذفی مورد نقد و بررسی قرار گرفت .


کنایه فردوسی پور به مهاجمان پرسپولیس


عادل فردوسی پور در شروع برنامه اش به مهاجمان پرسپولیس تیکه انداخت و گفت خلعتبری بر خلاف مهاجمان پرسپولیس درازکش هم گل می زنه!


در برنامه دیشب نود عادل فردوسی پور صحنه گل زنی محمد رضا خلعتبری در بازی سپاهان و فولاد را به تصویر کشید.در این بازی مهاجم سپاهان در حالی که در محوطه ۱۸ قدم سرنگون شده بود،به راهش ادامه داد و در حالت خوابیده توپ را وارد دروازه فولادی ها کرد.این در حالی است که فردوسی پور در زمان پخش این صحنه با تیکه انداختن به مهاجمان پرسپولیس گفت:«فرق خلعتبری با مهاجمان پرسپولیس این است که او خوابیده هم گل می زند!


بررسی روند بازسازی ورزشگاه نقش جهان


پس از پخش این صحنه ها گزارشی از ورزشگاه نقش جهان اصفهان و مصاحبه های مسئولان استان اصفهان و رئیس جمهور در خصوص ادامه روند بهره برداری این ورزشگاه پخش شد.


مهمانان حضوری برنامه ۹۰


بختیار رحمانی بازیکن فولاد و خداداد افشاریان مهمانان حضوری برنامه ۹۰ بودند . پس از پخش این صحنه ها کارشناس داوری برنامه در خصوص بازی ها صحبت هایی ارائه داد.


هفته بعد با ۲ تا ۹۰ ؟


برنامه نود هفته آینده دوشنبه و چهارشنبه پخش می شود و طی دو این برنامه جام حذفی ولیگ برتر مورد بررسی قرار می گیرد.


محاکمه رویانیان توسط فردوسی پور ؟


محمد رویانیان که روی خط برنامه ۹۰ رفته بود تا بگوید فدراسیون با عقب انداختن بازی این تیم در جام حذفی به آنها آوانس نداده است به تله عادل فردوسی پور افتاد و حسابی سئوال پیچ شد. رویانیان که تاکید داشت بهروان تلفن های شان را جواب نمی دهد ، تاکید داشت آنها نامه زدند و می خواستند بازی های شان بعد از نیم فصل باشد چون در تمام اردوهای ملی ۸ یارشان را نداشتند و این ۲۰ روز ، ۲۰ روزهای دوری بازیکنان شان از تمرینات دلیل باخت های متوالی این تیم در نیم فصل اول بوده پس حق داشتند تا در جام حذفی ، کمی استراحت بیشتری داشته باشند اما مورد قبول قرار نگرفته است.


مجری ۹۰ بلافاصله به دلایلی که رویانیان آورد اضافه کرد که آنها از بند پرسپولیس بودن هم استفاده کرده اند. رویانیان بعد از این شروع کرد به گلایه از همه ناسازگاری های فوتبال با پرسپولیس و اظهار داشت: کجا شرایط به نفع ماست. سال قبل که ما را آقای عزیز محمدی از جام حذفی حذف کرد . این هم که حال و روزمان است و وضع مربی مان و ...


محمد رویانیان در گفت و گو با مجری برنامه تلویزیونی ۹۰ در خصوص آخرین وضعیت مانوئل ژوزه در این تیم گفت: این مربی قبول کرده بخشی از مبلغ قرارداد خود را نگیرد اما درخواست ما این است که فقط ۵۰ درصد پولش را بگیرد. فعلا در این خصوص توافق نهایی حاصل نشده است.


وی در خصوص این که چرا از واژه دبه کردن برای پرداخت قرارداد ژوزه استفاده کرده است، گفت: این هم از صداقت من است که این حرف را زده ام. دلیلش هم این است که این پول حق وی نیست چرا که عملکرد خوبی نداشته است.


فردوسی پور در ادامه به سراغ قصه سرمربی پرسولیس رفت. وی تاکید داشت که پول مانوئل باید پرداخت شود . اینکه چرا قرارداد او با پرسپولیس در سازمان لیگ به مبلغ ۴۸۰ میلیون ثبت شده است. رویانیان اصرار داشت این موضوع را نمی داند اما مبلغ قرارداد مانوئل خیلی بیشتر از این خرف هاست. او رقم ۴۸۰ میلیونی را دروغ محض خواند. عادل تاکید داشت اگر مانوئل کنار گذاشته شده ، باید پولش را بدهند که رویانیان تاکید داشت که با ژوژه در حال توافق هستیم .


هر پیشکسوتی را گذاشتم مخالفت می کردند!


سپس بحث بر سر سفرهای رویانیان و شعاری بودن کارهای او مطرح شد. اینکه چرا شیرینی همه سمت های مربوط به پیشکسوتان را می گیرد و .. که رویانیان در این باره گفت: من هر پیشکسوتی را گذاشتم ، خودشان یک بحثی راه انداختند که مجبور شدم آدم خودم را بگذارم اینجا. به هر حال انشالله اگر زنده باشم سعی می کنم این مشکل را هم حل کنم


رویانیان در پایان این بازی به عادل گفت:« کاش هر کس را روی خط برنامه ات می آمد مثل من محاکمه می کردی. این طوری فوتبال پاک می شد.


برگزاری بازی استقلال و گهر در دورود


در بخشی دیگر از برنامه ارتباط تلفنی با غلامرضا بهروان برقرار شد و وی در مورد ورزشگاه برگزاری دیدار تیم های استقلال و گهر صحبت کرد.


وی عنوان کرد در صورتیکه ورزشگاه درود آماده میزبانی شود مشکلی برای برگزاری این دیدار در لرستان نداریم.


رضا آیت اله زاده مدیر عامل باشگاه درود نیز روی خط آمد و عنوان کرد که تلاش می کند بازی در درود برگزار شود و از مسئولان استان خواست برای استاندارد سازی ورزشگاه تلاش کنند.


در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استان لرستان روی خط آمد و گفت : به احتمال زیاد این بازی در شهر دورود برگزار می شود .


مجیدی: حجازی اسطوره قلعه نویی و همه استقلالی ها است


فرهاد مجیدیˈ بامداد سه شنبه پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال برای بازگشت به جمع آبی پوشان در جمع خبرنگاران افزود: قرارداد من با باشگاه استقلال ۱۸ ماهه است.


وی ادامه داد: کاپیتانی تیم استقلال افتخار بزرگی است و نمی گویم برایم مهم نیست اما موفقیت استقلال بیش از هر چیز دیگر برایم اهمیت دارد.


وی با بیان اینکه تفاوتی ندارد که چه کسی کاپیتان استقلال باشد، اضافه کرد: زمانی که کاپیتان آبی پوشان بودم بازوبند را به ˈاسماعیل شریفاتˈ دادم در آن زمان جوانترین بازیکن استقلال بود.


مجیدی خاطر نشان کرد: قصد دارم با پیراهن تیم استقلال از فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی و در دوره های مربیگری شرکت کنم.


نتیجه پرسش پاسخ نظرسنجی ۹۰


پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بر‌ترین سرمربی نیم فصل کدام مربی است؟ ۱ ـ احمد زاده ۲ ـ اولیویرا ۳ ـ دایی ۴ ـ فرکی ۵ ـ قلعه نوعی ۶ ـ کرانچار ، که در پایان نزدیک ۳۹ درصد به قلعه نوعی رای دادند و حدود ۳۴ درصد دایی را انتخاب کردند و مابقی به سایر گزینه ها رای دادند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
با سلام
جناب آقای فردوسی پور
جناب عالی که مجری رسانه در زمینه فوتبال هستی، لازم است به وضع فوتبال در شهرستانها نیز بپردازید زیرا خیلی از ورزشکاران بزرگ ما از شهرستانها امده اند نه باشگاههای پایتخت و چند باشگاه پول حرام کن در شهرهای بزرگ. در این شهرستانهای محروم استعدادهای بسیار بزرگتر از انچه امروز در ورزشگاهها می بینیم وجود دارند که می توانند به فوتبال ایران کمک کنند. اکثر این ورزشکاران تیمهای پایتخت و تیم ملی در فکر جمع آوری پول و سرمایه اند و مواظب هستند که در زمین اسیب نبینند و اصلا بازی نمی کنند.
امیدوارم شما برنامه ای برای استعدادیابی شهرستانهای محروم بگذارید یا حداقل در زمینه اطلاع رسانی کنید. البته بنده نزدیک 8 سال است که قید این تیم ملی با این وضعیت اسفناک را زده ام.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین