کد خبر: ۱۸۲۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸

آخرین وضعیت فروش ورزشگاه نقش جهان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا رحیمی ضمن بیان مطلب فوق گفت: جلسه ای درتهران، با حضور محمدعباسی، وزیر ورزش و جوانان ومحمد مسعود سمیعی نژاد، مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه برگزار شد که نتیجه این جلسه در مورد فروش ورزشگاه نقش جهان اصفهان به کارخانه فولاد مبارکه مثبت ارزیابی شده ولی نیاز به یک یا دوجلسه دیگر است تا هیات دولت در مورد واگذاری ورزشگاه به فولادمبارکه تصمیم گیری کند. فکر می کنم وضعیت فروش این پروژه تا ظرف ده روز آینده مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در همین خصوص افزود: مشکل واگذاری ورزشگاه نقش جهان اصفهان به فولاد مبارکه قیمت آن نیست بلکه مهم این است که این ورزشگاه هرچه زودتر راه اندازی شود که استانداری ،اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وزارت ورزش و جوانان و فولادمبارکه در تلاش هستند این امر محقق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، رحیمی در خصوص دلیل حضورهادی عقیلی در ورزشگاه فولادشهرگفت:هادی عقیلی برای دیدن بازی تیم فوتبال سپاهان وفولاد خوزستان به ورزشگاه فولادشهر آمده بود و قرارداد جدید هادی عقیلی به طور قطعی با سپاهان منعقد خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین