کد خبر: ۱۸۹۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱

آغاز موج سوم بازگشت مسافران نوروزی از فردا/ عدم اجرای طرح ترافیک و زوج‌ و فرد تا شنبه

آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه موج سوم بازگشت مسافران نوروزی از فردا آغاز می‌شود، گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد تا 17 فروردین ماه در پایتخت اجرا نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس راه آزاد راه تهران – قم با اشاره به اینکه دور جدید بازگشت مسافران نوروزی آغاز شده است گفت: خوشبختانه مردم با مدیریت سفرهای خود تعدادی به مقاصد خود بازگشته و تعدادی نیز همچنان در سفر هستند که پیش بینی می‌کنیم از فردا چهارشنبه موج سوم بازگشت مسافران نوروزی آغاز شود.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت بازگشت دور سوم سفرهای نوروزی گفت: توصیه می‌کنیم مسافران بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند و از روز چهارشنبه به مقاصد سفرها بازگردند.

رییس پلیس راهور ناجا در عین حال تاکید کرد: تمام 20 هزار تیم و 40 هزار نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور همچنان در جاده‌ها در آماده باش به سر می‌برند.

وی شتاب و عجله را مهمترین عامل تصادفات دور سوم سفرهای نوروزی پیش بینی کرد و گفت: آمارها نشان داده است خستگی و خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ همچنان مهمترین علل وقوع حوادث رانندگی در نوروز امسال بوده است.

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه بر اساس آمار تردد شمارهای جاده‌ای سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است گفت: در عین حال بر اساس آخرین آمارها میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای در نوروز امسال حدود 7 درصد کاهش داشته است.

وی از آماده باش تیم‌های ویژه پلیس راه برای دور سوم بازگشت سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: برخورد بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز در دستور کار جدی ماموران پلیس راه در دور نهایی بازگشت مسافران نوروزی است.

رییس پلیس راهور ناجا همچنین در خصوص عملکرد پلیس راه غرب استان تهران گفت: آمارها نشان می‌دهد میزان تصادفات و تلفات در غرب استان تهران در نوروز امسال نسبت به سال گذشته حدود 67 درصد کاهش داشته این در حالی است که عامل 70 درصد تصادفات نوروزی در غرب استان تهران ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین