کد خبر: ۱۸۹۹۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹

معاون وزير بهداشت برکنار شد

احمد شیبانی رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد: دیگر در سازمان غذا و دارو مسئولیتی ندارم و قرار بود که از فروردین ماه بنده دیگر به این سازمان برنگردم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ احمد شیبانی افزود: بنده به هیچ وجه از سمت خود به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو استعفا نکرده‌ام و این مسئولیت را ترک نکردم، دوستان و مسئولان جدید وزارت بهداشت مایل به ادامه همکاری با بنده نبودند و قبل از تعطیلات و در آخرین روزهای سال گذشته به من گفتند که این سمت را تحویل دهم.

وی در پاسخ به پرسش که علت این برکناری چه بود ادامه داد:‌ بنده تمایلی ندارم که در این مورد صبحت کنم و در مورد مشکلات دارویی کشور که سال گذشته به آن مواجه بودیم هم صحبت نمی‌کنم. در مورد جایگزینم در سازمان غذا و دارو نیز اطلاعی ندارم.

از زمان تصدی حسن طریقت منفرد، به عنوان سرپرست وزارت بهداشت در سه ماه گذشته به جای مرضیه وحید دستجردی حدود 11 نفر از مسئولان سابق ستاد وزارت بهداشت از جمله معاون آموزشی، معاون بهداشتی، رئیس اورژانس، مدیر روابط عمومی، رئیس دفتر وزارتی، رئیس حراست، رئیس شورای آموزش پزشکی تخصصی و رئیس شورای نظارت بر تخلفات اداری تغییر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
11
عزل و نصبهای غیر کارشناسانه از بدعتهای دولت آقای احمدی نژاد است و چندان تعجبی هم ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
6
چند سال است که نام "مسئول" "خدمتگزار" و ... را می شنوم بی اختیار یاد موضوع بهلول و قاضی شهر می افتم.
می گویند روزی بهلول در محضر قاضی شهر بود. قلم از دست قاضی افتاد و بهلول گفت: "قربان کلنگ تان را بردارید!"
قاضی گفت: "بهلول تا آنجا که من می دانم این قلم است نه کلنگ"
بهلول گفت:
"آقای قاضی، چیزی که با آن خانه های مردم را خراب می کنند، کلنگ است، نه قلم"
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
0
2
بدون شک بی‌ لیاقت‌ترین معاونت دارو آقای دکتر شیبانی بود!!!!!!!!!!، بنده یک پرونده تقاضا تولید دارو را ۲ سال پیش به این سازمان دادم و بعد از تمام تلاشها گم کردند. و مسول الزامات صدور پروانه تولید را جا به جا کردند ولی پرونده‌های گم شده پیدا نشد. و حالا معلوم شد مسول دریافت و تنظیم پرونده‌ها یک باره برای ماموریت در خارج از کشور در کانادا هستند. شاید هم در کنار آقای خاوری. از این دولت پاک هر چی‌ بگوئیم کم گفتیم. ولی‌ روز قیامت از عجائب این داستان‌های دولت پاک دهم عجائب ما خواهد بود. یا من فی‌ البحر عجائب. دکتر شیبانی باید در تاریخ ۳۴ ساله وزارت بهداشت از بی‌ مسئولیت‌ترین‌ها بود. اشتباهت ایشان باعث عزل خانم دکتر وحید شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
بقیه معاونین وزارت هم دست کمی از دکتر شیبانی نداشتند. برخلاف بسیاری از وزرای این دولت، دکتر طریقت یکی از پاک ترین مدیران نظام جمهوری اسلامی است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین