کد خبر: ۱۹۰۷۵۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶

توضیحات‌ داودنژاد درباره‌ علت‌ مرگ‌ عسل‌ بدیعی

داودنژاد درباره شروع سردردهای عسل بدیعی توضیح داد: «چند روزی بود که او به همسرم غزل می گفت سردرد دارد. بالاخره این سردردهای آن‌قدر به او فشار آورد که یک روز به غزل زنگ زد و او هم خیلی زود به خانه عسل رفت. سردردها تا شب شدت بیشتری گرفت تا اینکه همسرم به من زنگ زد و من هم به خانه عسل رفتم. شرایط به نحوی بود که مجبور شدیم با اورژانس تماس بگیریم.»
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه سینمایی «هفت» نحوه درگذشت عسل بدیعی بازیگر جوان را شرح و به برخی شایعات پاسخ داد.
 
اولین برنامه سینمایی «هفت» در سال 92 با اجرای محمود گبرلو جمعه 23 فروردین روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.
 
در ابتدای این برنامه رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون و همسر خواهر عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا درگذشت، در «هفت» حاضر شد و گفت: «من سه تسلیت باید بگویم. یکی به جانیار عزیر فرزند عسل بدیعی، دیگری به خانواده بدیعی و تسلیت بعدی به شاهرخ بدیعی پدر عسل که بعد از درگذشت دخترش، برادرش را هم از دست داد و در حال حاضر برای مراسم درگذشت برادرش به مشهد سفر کرده است.»
 
او با اشاره به اینکه روزهای نوروز را کنار عسل بدیعی گذراندند، ادامه داد: «به خاطر عملی که سال گذشته داشتم، من و همسرم نوروز را در خانه ماندیم. عسل هم به خاطر ما به سفر نرفت و با ما بود. او روز هفتم عید به همسرم پیشنهاد داد به دیدن سیاوش (یکی از بازیگران فیلم «بچه‌های بد») بروند. سیاوش که به مدت 11 سال بیمار است،  با وجود بیماری بعد از درگذشت عسل برای مراسم یادبود او به مسجد آمد.»
 
داودنژاد درباره شروع سردردهای عسل بدیعی توضیح داد: «چند روزی بود که او به همسرم غزل می گفت سردرد دارد. بالاخره این سردردهای آن‌قدر به او فشار آورد که یک روز به غزل زنگ زد و او هم خیلی زود به خانه عسل رفت. سردردها تا شب شدت بیشتری گرفت تا اینکه همسرم به من زنگ زد و من هم به خانه عسل رفتم. شرایط به نحوی بود که مجبور شدیم با اورژانس تماس بگیریم.»
 
این بازیگر سینما همچنین افزود: «ما عسل را به بیمارستان بهمن رساندیم و خیلی زود او را به اتاق احیا بردند، اما اصلا متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاد و هیچ کس هم توضیحی به ما نمی‌داد. فقط به ما گفتند دچار ایست تنفسی شده است. مدام ما را از اتاق بیرون می‌کردند و به جای توضیح دادن و آرام کردن می‌گفتند، داخل اتاق نرویم.»
 
او درباره صحت مسمومیت دارویی بدیعی گفت: «از آنجایی که این اتفاق به خاطر مسمومیت برای من هم افتاده بود، فکر کردم ممکن است به خاطر مسمومیت باشد. من به کسی نگفتم مشکل عسل مسمومیت دارویی است، گفتم شاید مسموم شده باشد. برخی از دوستان هم در این فاصله خودشان را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان تنها چیزی که به ما می‌گفتند این بود که باید چهار میلیون تومان پول بدهید تا به بیمارستان لقمان منتقل شود. تکرار این مساله من را عصبانی کرد که همین جابه خاطر همین عصبانیت عذرخواهی می‌کنم.»
 
داودنژاد در ادامه با توضیح اینکه بیمارستان باید تغییر می‌کرد، اظهار داشت: «از بیمارستان بهمن به همه بیمارستان‌ها زنگ زدند و قرار شد عسل را به بخش آی سی یو بیمارستان لقمان منتقل کنند، اما از آنجا که آی سی یو بیمارستان لقمان جا نداشت، به بیمارستان کیان منتقل شد. آنجا به ما گفتند که ممکن است تشنج کرده باشد و سطح هوشیاری‌اش پایین آمده است.»
 
او ادامه داد: «پدر و مادر عسل مشهد بودند و من تلفنی به آقای بدیعی گفتم عسل دچار مسمومیت شده و چون در بخش زنان بستری است من نمی‌توانم تلفن را دست او بدهم. می‌خواستم آن‌ها خودشان را به تهران برسانند. از آنجایی که آقای بدیعی زمان بیماری من با بیمارستان تماس می‌گرفت و ممکن بود برای پیگیری حال عسل با بیمارستان تماس بگیرد، به مسئول بخش سپردم که اگر کسی تماس گرفت بگویید مشکل عسل مسمومیت دارویی است. از همان جا این مسمومیت دارویی پیچید و در سانه‌ها هم منتشر شد.»
 
همسر خواهر زنده‌یاد عسل بدیعی در ادامه گفت: «در نهایت خون عسل را برای آزمایش به بیمارستان لقمان فرستادیم و دکتر همان جا گفت به احتمال زیاد آسیب مغزی دیده است. آقای بدیعی هم خودش را رساند و در نهایت هوشیاری پایین آمد و مرگ مغزی تایید شد. در این اتفاق دو روایت وجود دارد. یکی روایت علمی و پزشکی و دیگری روایت من و همسرم که از نزدیک شاهد ماجرا بودیم. در نهایت در این روزها اتفاقاتی که افتاد و حمایت مردم و مسئولان این داغ را برای خانواده و ما کمتر کرد.»
 
رضا داودنژاد در خصوص نحوه اهداء اعضای عسل بدیعی عنوان کرد: «اهداء عضو عسل هم سبب شد کمی آرام شویم. او سال 76 به همراه تمام خانواده بدیعی اعضای بدن خود را اهدا کرده بودند. سال گذشته در جریان پیوند کبد من هم عسل دوباره اعضای خود را اهدا کرد. با اینکه برای خانواده خیلی سخت بود در نهایت به این کار رضایت دادند و هفت عضو بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد. در سایت اهدا عضو روزانه 300 نفر فرم اهداء اعضای را پر می‌کنند، اما بعد از درگذشت عسل بدیعی در سه روز این آمار به 16 هزار نفر افزایش پیدا کرد.»
 
او تاکید کرد که تمامی اعضا بدن بدیعی سالم بوده است و اگر اعضای بدن او سالم نبود اصلا عمل پیوند انجام نمی‌شد.
 
داودنژاد از پشتیبانی مردم و مسئولان فرهنگی تشکر کرد و گفت: «این آخرین گفت‌وگویی است که درباره مرگ عسل بدیعی انجام می‌دهم، چون بیش از این برای من و خانواده عسل خوشایند نیست. دیگر نمی‌خواهم به خاطر این مساله تیتر خبری شوم.»
 
به گزارش خبرآنلاین،این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان با رساندن پیام تشکر شاهرخ بدیعی پدر عسل بدیعی از مردم، مسئولان، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و پزشکان  در خصوص وضعیت جسمانی‌اش توضیح داد: «سال تحویل در برنامه‌ای گفتم خوشی با ما غریبه شده است، اما امروز که 23 فروردین است فکر می‌کنم آن روز بسیار خوشبخت‌تر از الان بودم. یادم بماند که باید خدا را شکر کنم و به همین خاطر می‌گویم حالم خوب است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
3
44
خدا رو شکر که حال شما خوب است. و مرحومه بدیعی قرین رحمت الهی. انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
2
29
سلام واقعا وقتی این خبرو شنیدم خیلی ناراحت شدم به خانواده بدیعی تسلیت میگم و منو هم در غم خودشون شریک بدونن
سید جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
17
اینجانب هم سید جواد کاشفی غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای خانواده ایشان از پروردگار متعال خواهانم
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
14
من باور نمیکنم چون عاشق این بازیگر و بازیش بودم.امیدوارم خداوند به خانواده اش صبر بده تا این دوری تحمل و کنند..خصوصا به جانیار فرزند عسل بدیعی...روحش شاد ویادش گرامی
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
8
رضا جان سلام به تو و خانواده بدیعی تسلیت میگم دوستت داریم ما رو شریک غم خودتون بدونید . احمدرضا - میترا - مینا _ علیرضا
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
8
روحش شاد و يادش گرامي باد
خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
1
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت این ضایعه اسفناک امیدوارم که ما را در غم خود شریک بدانید چون با شنیدن این خبر اگر از شما بیشتر شوکه نشده باشیم کمتر هم نبوده است ایشان بازیگری بسیار قابل و مورد احترام همگان بود و مطمئنا نبودش برای جامعه هنری بسیار دردناک خواهد بود و با اهدائ اعضای خود انسانیتش را به همه ثابت کرد .جانیار عزیز امید وارم خاکش بقای عمر تو باشد روحش شاد و یادش گرامی باد
اکرم
|
United States of America
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
2
روحش شادخداوندبه خانوادهاش به خصوص پدرومادرداغدیدهاش صبرعطانماید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
1
روحش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
روحش شاد خدا بهتون صبر بده
کیانوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
روحش شاد.راه هممونه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
روحش شاد و یادش گرامی منم به خاطر مرحومه خانم عسل بدیعی تو سایت اهداء اعضا فرم پر کردم تا راه مرحومه رو ادامه بدم....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین