کد خبر: ۱۹۲۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹

محدودیتهای ترافیکی آخر هفته جاده ها

پلیس راه محدودیتهای ترافیکی اخر هفته در جادههای کشور را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: براساس اطلاعيه پلیس راه راهور تردد انواع موتورسيكلت از ساعت 12روز پنج شنبه تا ساعت 22روز جمعه در محورهاي كرج - چالوس ، هراز ، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است .همچنین تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع است.

 در جاده كرج - چالوس تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14:15 تا ساعت 22:30 روز جمعه  از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17تا ساعت 22:30 روز جمعه از مرزن آباد (دزبن) به سمت كرج يكطرفه می شود.

در جاده هراز، تردد تمام كاميونها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12تا ساعت 21:30 روز پنجشنبه  و از ساعت 7 تا ساعت 21:30 روز جمعه ممنوع است و تردد تريلرها نيز همچنان از اين محور ممنوع است.

در جاده دماوند نيز تردد تمام تريلر ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 7 تا ساعت 21:30 روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

به گزارش مهر،بر اساس اين اطلاعيه ، تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهاي پنج شنبه و جمعه از محور زاهدان زابل  و  بالعكس ممنوع است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین