کد خبر: ۱۹۳۷۸۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

روز سوم ثبت نام ریاست جمهوری

کامران باقری لنکرانی، حسن روحانی، محمد سعیدی‌کیا، مصطفی کواکبیان، واعظ‌ زاده حسن سبحانی و محمود مظفر از جمله چهره‌های مطرحی بودند که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی در انتخابات ثبت‌نام کرده اند. اما امروز پنجشنبه نیز ثبت نام از کاندیدا ها ادامه دارد...
آفتاب‌‌نیوز : ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست جمهوری از 17 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز شنبه هفته آتی ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس سومین روز ثبت‌نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ثبت‌نام فرد متوهمی آغاز شد که خود را امام زمان معرفی کرد. این فرد که عنوان می‌کرد محمدعلی فارسی، 32 ساله دارای تخصص ادبیات و از مرودشت آمده است تاکید کرد که امام زمان بوده و از طرف خدا آمده است! اما امروز پنجشنبه نیز ثبت نام از کاندیدا ها ادامه دارد. 

  • روح الله احمدزاده کرمانی رئیس سابق سازمان میراث ‏فرهنگی و گردشگری کاندیدای رسمی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.
روح‏ الله احمدزاده کرمانی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم با حضور در وزرات کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی متولد  ۱۳۵۷، فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه امام صادق و دکتری مدیریت رسانه در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.

احمدزاده رئیس سابق سازمان میراث ‏فرهنگی و گردشگری ایران و استاندار سابق استان فارس است و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قیامدشت است که با درجه استادیاری تدریس می کند.

 روح الله احمدزاده کرمانی استاندار سابق فارس با ورود به ساختمان وزارت کشور و پیش از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: هدف از کاندیداتوری ام تحقق حماسه سیاسی- اقتصادی در سطح ملی است.

معاون سابق رییس جمهور و رییس سابق سازمان میراث فرهنگی شعار خود را متناسب با شرایط اعلام کرد و گفت: عدالت، قانون‌گرایی و وفاق ملی بر اساس آسیب شناسی وضع موجود به عنوان شعارم انتخاب شده است.

احمدزاده کرمانی در پاسخ به این سوال که آیا از احمدی نژاد در کابینه اش  استفاده می کند، گفت: از هر کسی که اهل خرد، اجماع و استفاده از آراء نخبگی و اهل کارهای بزرگ باشد، حتما در کابینه استفاده می کنیم.

رئیس اسبق دانشکده خبر اظهار داشت: انتقادات من به آقای احمدی نژاد از جنس انتقادات درون گفتمانی است چون هنوز به گفتمان 3 تیر 84 آقای احمدی نژاد اعتقاد دارم و تلقی من این است که این گفتمان می تواند منشأ گفتمان سازی مجدد در فضای ملی باشد.
  • آیت الله سید محمد باقر خرازی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری وارد سالن وزارت کشور شد.
خرازی دبیر کل حزب الله ایران است که 52 سال سن دارد.

وی در دوران جنگ نماینده ویژه امام در مناطق نفت خیز جنوب کشور بوده است. شعار انتخاباتی خرازی " پارس اسلامی " است .

  • علی فلاحیان نیز صبح امروز برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزرات کشور آمد.
وی متولد 1328 نجف‌آباد و دارای تحصیلات در درس خارج فقه و اصول است. او وزیر سابق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بوده و هم اکنون نمایندهٔ مجلس خبرگان رهبری است.

فلاحیان قبل از اعلام رسمی برای کاندیداتوری در توصیه ای به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفته بود "نظرسنجی ها را جدی بگیرند. من هم اگر در نظرسنجی ها رتبه خوبی را بدست آورم و به این نتیجه برسم که مردم خواهان آن هستند که فلاحیان در انتخابات حضور یابد حتما کاندیداتوری را خواهم پذیرفت، در غیر این صورت کاندیداتوری من در صحنه  انتخابات معنایی ندارد."

اما حجت الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات و رئیس جبهه اصولگرایان مترقی که حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را مشروط به درخواست مردمی کرده بود چندی پیش اعلام کرد: با توجه به «به حد نصاب رسیدن» این درخواست​ها با شعار "ایجاد کشور پیشرفته اسلامی" رسما کاندیداتوری خود را اعلام می کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تبیین مهمترین برنامه های خود برای دولت آینده پرداخت و گفت: برنامه‌های خاص بنده در راستای مبارزه با گرانی و ایجاد اشتغال است.

وزیر اطلاعات دولت هاشمی برای انتخاب مدیران دولت خود سه ملاک دانش ، تجربه و توان مدیریتی را مطرح و تاکید کرد: در انتخاب مدیران توجهی به گرایش های سیاسی ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین