کد خبر: ۱۹۳۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

تصادف و واژگونی دو کامیون، بزرگراه همت را بست

بامداد امروز برخورد شدید دو کامیون حامل نخاله ساختمانی در بزرگراه همت سبب واژگونی آنها شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی در ساعت 4:54 بامداد روز پنجشنبه از طریق مرکز 125 در جریان وقوع حادثه واژگونی دو کامیون در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت بعد از پل اشرفی اصفهانی قرار گرفت.

وی با اشاره به اعزام عوامل ایستگاه 55 سازمان آتش نشانی به همراه یک دستگاه جرثقیل به محل حادثه اظهار کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که دو دستگاه کامیون حامل نخاله ساختمانی و خاک با یکدیگر برخورد و پس از آن در بزرگراه واژگون شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه مقدار زیادی از خاک و نخاله در وسط بزرگراه ریخته و سبب انسداد آن شده بود گفت: همچنین با توجه به نشت گازوئیل امکان سرخوردگی سایر وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت نیز وجود داشت.
 
ملکی اضافه کرد: آتش نشانان اقدام به ایمن سازی محل و قطع برق خودروها کرده و پس از آن عملیات خود برای پاک کردن گازوئیل از سطح بزرگراه و همچین بازگرداندن خودروها به حالت اولیه را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا،به گفته وی، آتش نشانان به کمک یک دستگاه جرثقیل آتش نشانی و جرثقیل پلیس راهور خودروها را به حالت اولیه بازگردانده و به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.
ملکی در خصوص وضعیت راننده‌های دو کامیون واژگون شده نیز اظهار کرد: خوشبختانه این افراد بدون آسیب دیدگی خارج شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین