کد خبر: ۱۹۵۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳
دکتر حسن روحانی در جمع امرای بازنشسته ارتش و عده ای از زنان مومنه موسسات قرآنی:

روحانی: شعارم نجات اقتصاد ایران است

در این 8 سال چه به سر ملت ما آمده است در یک سال اخیر قیمت بعضی اقلام و اجناس تا 2 برابر افزایش یافته است. شاید بعضی از مردم بگویند پیشتر هم به ما وعده هایی داده بودند که نفت سر سفره مردم می آید اما وضعیت اقتصادی امروز...
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی -  حجت الاسلام حسن روحانی  امروز پنجشنبه  با زنان مومنه موسسات قرآنی و  امرای بازنشسته ارتش دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد .

به گزارش آفتاب، دکتر حسن روحانی در جمع امرای بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی و عده ای از زنان مومنه موسسات قرآنی با بیان اینکه روزهای دفاع مقدس و شهیدان راه حق و حقیقت از یادمان نمی رود گفت : ما هم چنان به دنبال دست یابی به اهداف رزمندگان،بسیجیان و تمام دلسوزان ایران اسلامی هستیم.

وی با اشاره به جمله امام (ره) که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" گفت : توسل به زهرای اطهر(س) ما را به موفقیت هایی غیر قابل پیش بینی در جنگ تحمیلی رساند و در  نهایت به پیروزی رسیدیم.اگر اتکای ما به خدا باشد و دست در دست هم بدهیم برای این ملت افتخار،عزت و شرف به دست می آید.ما باید وارث راه شهیدان و ایثارگران باشیم ودراین صورت پیروز می شویم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه من دلی پردرد دارم گفت : در این 8 سال چه به سر ملت ما آمده است در یک سال اخیر قیمت بعضی اقلام و اجناس تا 2 برابر افزایش یافته است. شاید بعضی از مردم بگویند پیشتر هم به ما وعده هایی داده بودند که نفت سر سفره مردم می آید اما وضعیت اقتصادی امروز، نشانه ای از عملی به آن وعده ها را نشان نمی دهد.اگر نمی توانیم کاری کنیم باید از روز اول بگوییم نمی توانیم.مردم ما دلتنگ هستند چون سرمایه های انسانی این کشور در حال تلف شدن هستند.

روحانی با بیان اینکه کشور ما معدن الماس است گفت: فکر یک مدیر صاحب نظر و تجربه میلیاردها ارزش برای کشور خلق می کند.فارغ التحصیل بیکار نباید وجود داشته باشد.ایجاد شغل نباید با وام باشد که بیکار تبدیل به بیکار بدهکار خواهد شد.همین کارخانه های موجود در کشور اگر به جای 20درصد توان با 60 درصد توان کار کنند بخس عظیمی از مشکلات اشتغال زایی در کشور برطرف می شود.

رئیس کمسیون سیاسی-اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با طرح این وعده که در ماه های ابتدای آغاز به کار دولت تدبیروامید موانع از سر راه تولید برداشته می شود گفت : یا باید مسیر اعتدال و عقلانیت برگزینیم ویا از راه افراط و تندروی برویم و انتخابی غیر از این دو راه نداریم.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد استقامتی است گفت : واردات انگور از آرژانتین و اناروسیر از چین نشان دهنده این است که اقتصاد مقاومتی در شعار بوده و نه در عمل.ما باید به سیاست های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری عمل کنیم نه اینکه فقط شعاردهیم.

روحانی با بیان اینکه شعار من نجات اقتصاد ایران است گفت : مشکلات اقتصادی پیچیده شده است و وضعیت اقتصادی ایران مثل شرایط بیماری است که دچار حال وخیم است و فرصت کمی برای نجات او داریم.

وی با بیان اینکه انتخابات 24 خرداد یک انتخابات معمولی نیست و خماسه بودن آن اشاره به همین نکته دارد ادامه داد: می توانیم با انتخاب فرد اصلح یک کار ماندگار در تاریخ ایران کنیم.در کنار نجات اقتصاد باید به احیای اخلاق هم توجه کنیم.مردم ما امتحان خود را پس داده اند و نمره شان همیشه 20 بوده است.تعامل سازنده با جهان یعنی نه در برابر تمام دنیا سجده کنیم و نه به آنها با چاقو حمله کنیم و این راهکار برون رفت کشور از شرایط کنونی است.گذشت زمانی که می شد دور کشور دیوار کشید.امروز روز تعامل با دنیا در عین قدرت و منطقی بودن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین