کد خبر: ۱۹۵۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
با جمشیدیان به توافق نهایی رسیدیم

آخرین وضعیت نقل و انتقالات تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم خبر داد و گفت: با جمشیدیان به توافق نهایی رسیده‌ایم و وی قرار است امروز قرارداد خود را با باشگاه تراکتورسازی امضا کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا به امروز با همه بازیکنانی که قرارداد آنها با باشگاه تراکتورسازی به پایان رسیده، ازجمله سید صالحی، اسدی، ابراهیم‌زاده مذاکره کرده‌ایم و همه آنها تمایل به ماندن در تیم را دارند، البته هنوز کاظمیان و کریمیان جواب نهایی خود را به ما نداده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احمد جمشیدیان با وجود بستن قرارداد داخلی با باشگاه تراکتورسازی به استقلال می‌رود؟، اظهار داشت: ما با جمشیدیان مذاکره کرده‌ایم و برای پیوستن وی به تراکتورسازی به توافق رسیده ایم اما هنوز با وی قراردادی نبسته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: طبق صحبت هایی که انجام دادیم قرار است وی روز یکشنبه با ما قرارداد ببندد و اگر به باشگاه دیگری برود مختار است. ما فقط می توانیم 6 بازیکن لیگ برتری جذب کنیم درحالی که بازیکنان می توانند با 18 باشگاه لیگ برتری مذاکره کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تا به امروز موفق به جذب چند بازیکنی که در لیست مجید جلالی هستند شده‌اید؟، تصریح کرد: ما تا این لحظه حامد لک، فرشاد احمدزاده و محسن دلیر را که مد نظر مجید جلالی بوده اند را جذب کرده و با احمد جمشیدیان نیز به توافق نهایی رسیده ایم.

زینی‌زاده در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن در لیست مازاد مجید جلالی قرار دارند، گفت: حداکثر یک یا دو بازیکن از تراکتورسازی جدا می شوند و قرار است جلالی عصر یکشنبه اسامی بازیکنان مازاد را اعلام کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین