کد خبر: ۱۹۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

پیام تبریک کشورهای عرب به حسن روحانی

امیران کشورهای عربی قطر، کویت و بحرین و امارات متحده عربی با ارسال پیام های جداگانه ای، انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را به وی تبریک گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شيخ "صباح آل حمد آل جابر آل صباح" امير کويت انتخاب "حسن روحاني" بعنوان رييس منتخب ملت ايران را به وي تبريک گفت.
 
وي در پيام تبريک خود اظهار داشته که خواهان افزايش همکاري هاي دوجانبه ميان جمهوري اسلامي ايران و کويت برپايه منافع مشترک دو کشور است. 
همچنین پيام تبريکي از سوي شيخ "حمد بن خليفه ال ثاني" امير قطر و نخست وزير آن کشور به مناسبت انتخاب "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب ملت ايران برای وی ارسال شده است.

از سوی دیگر "حمد بن عيسي آل خليفه" پادشاه بحرين پیام تیریکی به رييس جمهور منتخب کشورمان ارسال کرده و اظهار داشته که اميدوار است انتخاب رييس جمهور جديد ايران بتواند به پيشرفت و سعادت بيشتر ملت و دولت ايران بيانجامد.
 
 شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات و امیر ابوظبی، با ارسال پیامی انتخاب حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور جدید کشورمان تبریک گفت.

وی در این پیام گفت: پیروزی شما در انتخابات ریاست‌جمهوری و موفقیت انتخابات را تبریک عرض کرده و برای شما و نیز مردم ایران آرزومند موفقیت و پیشرفت بیشتر هستیم. مشتاق همکاری با شما برای بهبود وضعیت منطقه و همچنین مردم ایران و امارات متحده عربی هستیم. ما علاقه‌مند به برقراری روابط با جمهوری اسلامی ایران بر اساس همکاری هستیم.

به گزارش مهر، دو پیام مشابه نیز از جانب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس امارات و نخست‌وزیر امارات متحده عربی و حاکم دوبی، و ژنرال شیخ محمد بن زاید آل نهیان، شاهزاده ابوظبی و قائم مقام فرمانده نیروهیا مسلح امارات متحده عربی به حسن روحانی ارسال شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین