کد خبر: ۱۹۸۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

انتقاد از صدا و سیما؛ آیا توانستید ثابت کنید خاتمی جاسوس است و هاشمی با ولایت زاویه دارد؟

سایت الف، نزدیک به احمد توکلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی با عنوان «آقای ضرغامی، لطفا بخوانید» به قلم سید روح الله ساداتی به انتقاد از سیاست‌های صدا و سیما پرداخته و نوشته است: هدف هر چه قدر هم والا باشد و عزیز به هیچ وجه وسیله را توجیه نمی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: متن کامل این یادداشت را در ادامه می‌خوانید: نکته ای که لازم است در ابتدا به خوانندگان این نوشته متذکر شوم آن است که نوشته حاضر به هیچ وجه در له یا علیه شخص خاصی نیست و صرفا در نقد رسانه ملی به جهت زاویه اهداف تبیین شده این رسانه با نتایج حاصله دارد. نتایجی که گاها زاویه ۱۸۰ درجه با هدف تبیینی دارد.

ریاست محترم رسانه ملی شما یقینا بهتر از بنده می دانید برنامه های متنوع مستند سیاسی ‏و خبری و ‏ نشستهای سیاسی ‏ که با هدف تخریب برخی شخصیتها خصوصا آقایان هاشمی و خاتمی ساختید به چه نتیجه ای رسید ؟ در این مدت خصوصا چهار سال اخیر شما از هیچ فرصتی برای تخریب این دو ‏‏مضایقه نکردید. این همه امکانات مالی و فنی که در فرمان شما بود چه کرد؟ هدفتان این بود که خاتمی را جاسوس ̒ ‏‏‏همکار جورج سوروس و ... معرفی کنید. اما نتیجه چه شد ؟؟؟

تقریبا از هیچ صفت تخریبی نبود که علیه ایشان استفاده نکنید. اما نتیجه چه شد ؟ ؟ آیت الله هاشمی چطور ؟ سران فتنه ‏̒ ‏ ساکت فتنه و اقدام یکجانبه شما در عدم ایجاد فرصت پاسخگویی برای وی را که یادتان نرفته .

نمی دانم شب بعد از اعلام نتایج در خیابان ها بودید یا نه ؟ ولی مطمئنا دوربینهای شما بودند . شعارهای حمایت مردم از خاتمی و هاشمی را حتما شنیدید. نمی خواهید بگویید به هدفتان رسیدید و توانستید به مردم ثابت کنید که خاتمی جاسوس است و هاشمی با ولایت زاویه دارد و در عین حال بخش قابل توجهی از جامعه کماکان به ایشان علاقه مندند . که این توهین به ملت ایران است .

اگر این زاویه بین هدف و نتیجه را به سایر اهداف شما تعمیم بدهیم چه ؟ مثلا در حوزه فرهنگی عقیدتی و .... .

اگر سایر اهداف شما که باید در درازمدت به بار نشیند به همین سرنوشت دچار شود چه ؟

در این مجال نمی خواهم در نفی یا اثبات اقدامات تخریبی بر علیه شخصیتهای نظام سخن بگویم. نمی خواهم بگویم این دو از سرمایه های نظام هستند . حتی نمی خواهم بگویم طبق قوانین حاضر کشورمان شما موظف بودید زمان پاسخگویی در اختیارشان قرار دهید . نه ! سخنم چیز دیگریست

جناب آقای مهندس ضرغامی شما وظیفه سنگینی دارید . به عنوان یک ایرانی ملتمسانه از جناب عالی و سایر همفکرانتان استدعا دارم . در مواضع خود تجدید نظر کنید.برای رسیدن به هدف ابزار مناسب را به کار بندید.شما در خیلی از مواضع موظفید روشنگری کنید . در تاریخ شخصیتهای سفید و سیاه زیادی وجود دارند که شما باید نسبت به آنان روشنگری کنید . فکر کرده اید اگر خدای ناکرده هدفی که برای معرفی چهره منفور سیاهان واقعی روزگار و تاریخ دارید به همین نتیجه برسد چه ؟

یا بالعکس!

جناب آقای مهندس ضرغامی عزیز ̒ مخلص کلام اینکه هدف هر چه قدر هم والا باشد و عزیز به هیچ وجه وسیله را توجیه نمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین