کد خبر: ۲۰۰۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹

پورشه 911 کاررا 4S کابریولت 2013 +12 عکس

پورشه 911 کاررا 4S کابریولت نسخه‌ای با سقف تاشو از مدل پر افتخار 911 است که قابلیت چهار چرخ متحرک نیز به آن افزوده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پورشه 911 کاررا  4S کابریولت نسخه‌ای با سقف تاشو از مدل پر افتخار 911 است که قابلیت چهار چرخ متحرک نیز به آن افزوده شده است. سقف این خودرو حین حرکت با سرعت 50 کیلومتر در ساعت نیز قابلت باز و بسته شدن دارد.

به گزارش گروه بین الملل پول نیوز، بدنه پورشه 911 کاررا  4S  کابریولت نسبت به دیگر مدل‌های 911 حدود 5 سانتیمتر پهن‌تر شده تا رینگ و تایرهای پهن‌تر آن را در خود جای دهد. سپرهای جدید جلو و عقب مجهز به ورودی‌های هوا با طراحی جدید و زیر رکابی‌های جانبی جدید در نگاه نخست به چشم می آیند. در قسمت عقب یک نوارچراغ قرمز، این حس را تداعی می کند که چراغ‌های LED عقب به هم متصل هستند. اسپویلر عقب این خودرو نیز به صورت خودکار در سرعت‌های بیش از 70 کیلومتر در ساعت از جای خود خارج می شود.

پورشه 911 کاررا  4S  کابریولت از یک موتور 3.8 لیتری شش سیلندر تخت با ویژگی تزریق مستقیم سوخت سود می برد که توانایی تولید 400 اسب بخار نیرو در دور موتور 7400 دور در دقیقه و 325 پوندفوت گشتاور در دور موتور 5600 دور در دقیقه را دارد. این موتور با آب خنک می شود. البته برای افرادی که تمایل به در اختیار داشتن نیروی بیشتر هستند، پورشه کیت اختیاری کاررا S را ارائه می کند که نیروی موتور را به 430 اسب بخار افزایش می دهد.

مدلی که در تصاویر مشاهده می کنید از یک جعبه دنده 7 سرعته PDK برخوردار است. با در اختیار داشتن سامانه انتقال نیرو PKD ، پورشه 911 کاررا  4S کابریولت قادر است ظرف 3.9 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت بیشینه سرعت 292 کیلومتر در ساعت را کسب کند.

سامانه مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM ) یکی دیگر از گزینه‌های قابل سفارش است که افزون بر نظارت مستمر بر سیستم تعلیق، ارتفاع خودرو را نسبت به مدت استاندارد حدود 3 سانتیمتر کاهش می دهد. خودرو چهار چرخ متحرک کاررا  4S کابریولت به سامانه مدیریت کشش پورشه مجهز است که می تواند گشتاور را ظرف چند میلی ثانیه از چرخ‌های عقب به چرخ‌های جلو منتقل کند. همچنین، این خودرو برای کاهش مصرف سوخت به سامانه توقف/حرکت مجهز است که البته در صورت انتخاب حالت رانندگی اسپرت غیر فعال می شود.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین