کد خبر: ۲۰۱۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴

خانه سینما پلمپ شد/ تجمع سینماگران در مقابل ساختمان خانه‌ی سینما

در پی پلمپ شامگاه گذشته 24 تیر ماه ساختمان خانه سینما واقع در خیابان بهار از سوی وزارت ارشاد، سینماگران امروز 25 تیر ماه به آنجا می‌روند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طبق تایید مسوولان خانه سینما مبنی بر پلمپ این ساختمان،گفته می‌شود جامعه اصناف سینمای ایران که 19 تیر ماه به نام خانه سینما در محل اتحادیه‌ی تهیه‌کنندگان مجمع عمومی برگزار کردند و هیات‌مدیره‌شان را به ریاست حبیب‌الله کاسه ساز تشکیل دادند،قصد دارند صبح امروز 25 تیر ماه همان‌طور که از پیش وعده داده بودند،ساختمان خانه‌ی سینما را واقع در خیابان بهار تصرف کنند.

براساس همین گزارش،اصناف مختلف خانه‌ی سینما از اعضایشان دعوت کرده‌اند امروز ساعت 8 صبح جهت حفظ خانه‌ی سینما در این محل تجمع کنند.

به گزارش ایسنا، در حالی چالش‌های پیش‌رو خانه‌ی سینما وارد مراحل حساس‌تری شده است که خانه سینما برای برگزاری مجمع عمومی‌اش در تاریخ 6 مرداد ماه در محل ساختمان بهار فراخوان داده است.

همچنین طبق دعوت هیات مدیره خانه سینما از روسای 29 صنف سینمایی قرار بود،امروز بعداز ظهر 25 تیر ماه روسای صنوف به خانه سینما در خیابان بهار بروند و درهای آن را باز کنند و در این مکان افطار کنند.

عسگرپور مدیرعامل خانه‌ی سینما در مصاحبه‌ی اخیرش با ایسنا تصرف خانه‌ی سینما را غیرقانونی دانست و پیش‌بینی کرد: چون عملیاتی که الان این دوستان در حال انجام آن هستند،عملیات معقول صنفی نیست و عملیاتی است که قرار بود در عرض دو سال انجام بدهند که بنا به دلایلی نتوانستند و می‌خواهند در عرض یک ماه انجام بدهند پس ممکن است بیایند در خانه سینما را هم بشکنند که قطعا، کار غیرقانونی انجام داده‌اند.

او همچنین گفت: اگر بخواهند اینگونه پیش بروند، ما بطور قطع و یقین یک جریان قضائی را پی می‌گیریم چون پرس‌وجوهایش را انجام دادیم، اگر بخواهند مکانی به نام خانه سینما را تصرف بکنند، ما مسیر کیفری را پیش می‌گیریم که این مسیر دیگر حقوقی نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین