کد خبر: ۲۰۱۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰

پاسخ روحانی به پیام تبریک رؤسای جمهور تاجیکستان، سنگال و اکوادور

رئیس جمهوری منتخب ملت ایران، پیام‌های تبریک رؤسای جمهور کشورهای تاجیکستان، سنگال و اکوادور را پاسخ گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین "حسن روحانی" در پیام‌هایی جداگانه، به پیام‌های تبریک رؤسای جمهور کشورهای تاجیکستان، سنگال و اکوادور پاسخ داد.

متن پیام‌ها در ذیل آمده است:

* پاسخ رئیس جمهور منتخب ملت ایران به پیام تبریک رئیس جمهور تاجیکستان

رئیس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک "امامعلی رحمان" رئیس جمهوری تاجیکستان بر اراده دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران بر تحکیم و توسعه روابط با کشورهای منطقه به ویژه تاجیکستان تاکید کرد.

رئیس جمهوری منتخب با تشکر از پیام رئیس جمهوری تاجیکستان اظهار داشت: روابط با کشور برادر تاجیکستان همواره و در طول تاریخ برای مردم و دولت ایران دارای اهمیت ویژه بوده و ریشه در فرهنگ، آداب و رسوم و گویش مشترک دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی تصریح کرد: بدون شک این اشتراکات آینده‌ای به مراتب امیدبخش‌تر از گذشته در روابط ایران و تاجیکستان در همه زمینه‌ها را تضمین می‌کند.

* پاسخ رئیس جمهور منتخب ملت ایران به پیام تبریک رئیس جمهور سنگال

رئیس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک مکی سال رئیس جمهوری سنگال ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های مشترک مسئولان دو کشور شاهد رشد و تعمیق بیش از پیش همکاری‌ها در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی بین دو ملت برادر و مسلمان ایران و سنگال در سال‌های آینده باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی همچنین از پیام رئیس جمهوری سنگال تشکر کرد.

* پاسخ رئیس جمهور منتخب ملت ایران به پیام تبریک رئیس جمهور اکوادور

رئیس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک "رافائل کوره ادلگارو" رئیس جمهوری اکوادور تاکید کرد که بسط و توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین مورد توجه دولت یازدهم ایران خواهد بود و اکوادور در این زمینه از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی با تشکر از پیام رئیس جمهوری اکوادور ابراز اطمینان کرد که در سال‌های آینده شاهد گسترش و تعمیق مناسبات و همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌ها و در راستای حفظ منافع متقابل خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین