کد خبر: ۲۱۴۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

مروری بر هفته هشتم لیگ برتر انگلیس

لیگ برتر انگلیس پس از یک هفته وقفه با دیدار نیوکاسل و لیورپول وارد هفته هشتم خود می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روز شنبه با هشت دیدار آغاز می‌شود.

آرسنال صدر‌نشین جدول لیگ برتر انگلیس در خانه باید از نوریچ پذیرایی کند که در هفته گذشته برابر چلسی متحمل شکست خانگی شد. آرسنالی‌ها که با لیورپول در صدر جدول هم‌امتیاز هستند به سه امتیاز خانگی این دیدار چشم دوخته‌اند. البته توپچی‌ها به احتمال زیاد در بازی شنبه برابر نوریچ مسوت اوزیل یکی از بهترین‌ بازیکن‌های فصل لیگ برتر را در اختیار نخواهند داشت.

هافبک طراح آلمانی در دیدار سه‌شنبه شب برابر سوئد علاوه بر گلزنی دچار مصدومیت شد تا حضورش در بازی برابر نوریچ در هاله‌ای از ابهام باشد. بازگشت ژیرو در خط حمله قدرت آرسنالی‌ها را در این بازی بیشتر خواهد کرد. البته آرسنالی‌ها سه‌شنبه هفته آینده باید در خانه در دیداری بسیار حساس در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار بوروسیا دورتموند بروند که برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

چلسی که در هفته گذشته موفق شد اولین برد خارج از خانه خود در این فصل لیگ برتر را بدست آورد، در خانه از تیم تازه لیگ برتری شده کاردیف پذیرایی خواهد کرد. به نظر شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار کار سختی در پیش نداشته باشند. البته نکته نگران‌کننده برای چلسی ادامه روند گل‌نزدن مهاجم‌های این تیم است. در واقع تمام بار گلزنی چلسی را در این فصل هافبک‌ها و مدافعان این تیم به دوش کشیده‌اند.

چلسی نیز بلافاصله پس از این دیدار باید خود را برای لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. آبی‌های لندن باید در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا با شالکه در آلمان بازی کنند. البته بازگشت خوان ماتا به ترکیب اصلی و جا افتادن آندره شورله نکته مثبت چلسی در چند ماه اخیر بوده است.

منچستر‌یونایتد که با 10 امتیاز در رده 9 جدول لیگ برتر قرار دارد نیز در دیداری خانگی به مصاف ساوت‌همپتون خواهد رفت. شاگردان دیوید مویس در این دیدار به چیزی کمتر از پیروزی فکر‌ نمی‌کنند. منچستر برای کم کردن فاصله خود با صدر جدول نیاز دارد تا این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد تا با روحیه‌خوب به دیدار رئال‌سوسیداد در لیگ قهرمانان اروپا برود.

وین رونی و روبین‌فان پرسی، مهاجمان منچستر‌یونایتد برای تیم‌های ملی‌شان عملکرد خوبی از خود نشان دادند. به نظر می‌رسد بازگشت وین رونی به خط حمله منچستر‌یونایتد بتواند شاگردان مویس را به جمع صدر‌نشینان هدایت کند.

در نهایت در آخرین دیدار حساس هفته هشتم لیگ برتر منچستر‌سیتی باید در خارج از خانه به دیدار وست‌هام برود. منچستر‌سیتی نیز مانند همشهری خود (منچستر‌یونایتد) در این فصل پر فراز و نشیب بوده است. از پیروزی پرگل در داربی منچستر گرفته تا شکست در بازی برابر کاردیف باعث شده است این تیم نیز از صدر جدول فاصله بگیرد.

شاگردان مانوئل پیگرینی باید در حالی خودشان را برای بازی با وست‌هام در آپتون‌پارک آماده کنند که یک بازی سخت در لیگ قهرمانان اروپا انتظار آنها را می‌کشد. منچستر‌سیتی این هفته در لیگ قهرمانان اروپا باید در سرمای مسکو به دیدار زسکای این شهر برود.

به گزارش ایسنا، آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر نیز دوشنبه برگزار می‌شود که در آن فولام به دیدار کریستال پالاس می‌رود. اشکان دژاگه که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در بازی ایران برابر تایلند توانست به میدان برود امیدوار است تا بتواند اولین بازی خود را در این فصل لیگ برتر انجام دهد. از طرفی شهید خان، مالک فولام نیز از نتایج این تیم در این فصل راضی نیست و به گفته رسانه‌های انگلیسی فرصت دو هفته ای به این مربی داده است تا فولام را از انتهای جدول نجات دهد.

**برنامه هفته هشتم لیگ برتر

شنبه 27 مهر

نیوکاسل- لیورپول

آرسنال- نوریچ

اورتون- هال‌سیتی

چلسی- کاردیف

منچستر‌یونایتد – ساوت‌همپتون

استوک‌سیتی- وست‌برومویچ

سوآنزی – ساندرلند

وستهام – منچستر‌سیتی

یکشنبه 28 مهر

آستون‌ویلا- تاتنهام

دوشنبه 29 مهر

کریستال‌پالاس – فولام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین